Oferujemy samochody wysokiej jakości, zaawansowane technologicznie, bezpieczne i przystępne cenowo. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione zarówno przez Klientów, jak i ekspertów z branży – mówi Grzegorz Zalewski, prezes Renault Polska.
W pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 roku samochody osobowe Renault znalazły ponad 13,5 tysiąca nabywców co oznacza ponad 7% wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym. Gama Renault została wzbogacona w tym roku o nowe modele: Nowe Renault Laguna, Megane Coupe-Cabrio, a także serię limitowaną Clio Gordini RS. Odnowiona została również gama samochodów dostawczych: Trafic, Master i Kangoo. Szczególnym zainteresowaniem Polaków cieszyła się także należąca do Renault marka Dacia, której sprzedaż wzrosła o ponad 100%, a kluczową tegoroczną premierą okazał się model Dacia Duster. Jury zwróciło też uwagę na efektywne komunikowanie zaangażowania w Formułę 1, współpracy z Robertem Kubicą i wydarzenia F1 w Poznaniu pod nazwą N-Gine Renault F1 Team Show. Uwagę ekspertów przyciągnęła także akcja edukacyjna na rzecz bezpieczeństwa dzieci w ruchu drogowym, Bezpieczeństwo dla Wszystkich, organizowana przez Renault od 10 lat.
Raport MOTORYNEK 2010 został przygotowany przez magazyn "Media&Marketing" we współpracy ze specjalistami z branży motoryzacyjnej. Tytuły zostały przyznane w trzech kategoriach: importer, marketing manager i PR manager.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze