Renault Twizy, stanowiące nową koncepcję w 100% elektrycznego, 4-kołowego pojazdu, zapoczątkuje pierwszą kampanię wprowadzania platformy iAd w Europie. Rewolucyjne w swojej koncepcji Renault Twizy jest skierowane do młodych klientów mieszkających w mieście − easy adopters − i zostanie wprowadzone na rynek w ciągu najbliższego roku. Wprowadzając mobilny marketing dla modelu Twizy na platformie iAd, Renault – pionier w dziedzinie nowego rodzaju mobilności − zwraca się do klientów firmy Apple. Bez konieczności wychodzenia z aplikacji, w której aktualnie się znajdują, użytkownicy iPhone’ów i iPodów Touch będą mogli surfować po Internecie i przełamać utarte stereotypy na temat samochodów elektrycznych. Platforma iAd oferuje szereg różnych funkcji, takich jak obliczanie czasu ładowania Twizy w trakcie codziennych zajęć lub wygospodarowanie czasu na wizytę u fryzjera czy też zajęcia sportowe, możliwość przeglądania różnych wariantów designu Renault Twizy na iPhonie lub iPodzie, czy nawet wstępnie możliwości rezerwacji samochodu elektrycznego.
Inaugurując pierwszą kampanię iAd w Europie, Renault kontynuuje realizację strategii zmierzającej do zdobycia pozycji pioniera w dziedzinie pojazdów elektrycznych dostępnych dla wszystkich i wprowadza rozwiązania w zakresie marketingu, komunikacji i usług jutra, opierając się na liderach tego sektora.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze