Marka Renault zaprezentowała nową reklamę modelu Kadjar, która nawiązuje do najnowszej produkcji należącej słynnej gwiezdnej sagi pod tytułem: „Solo: A Star Wars Story”. Na filmie możemy zobaczyć, jak Chewbacca staje w obronie SUV-a Renault.
Pod koniec zeszłego roku marka Renault została partnerem sagi Star Wars. Z tej okazji wprowadzono „gwiezdnowojenną” edycję modelu Zoe oraz specjalną wersję modelu Kaptur na rynku rosyjskim. Logo Star Wars przewijało się również w materiałach promocyjnych francuskiej marki. 23 maja na ekrany francuskich kin wchodzi nowy film związany z gwiezdną sagą pod tytułem „Solo: A Star Wars Story”, który opowiada o przygodach jednego z głównych bohaterów Star Wars, Hana Solo. Z tej okazji Renault połączyło kampanię reklamową modelu Kadjar z zapowiedzią premiery filmu.
Najnowsza reklama prezentuje kobietę, która razem z odrobinę znudzonym synem udaje się w podróż Kadjarem. Matka nagle zjeżdża z zaplanowanej trasy i trafia w sam środek walki wyjętej prosto z filmu Star Wars. W filmie promocyjnym możemy zobaczyć znajdującego się pod ostrzałem młodego Chewbaccę, a nad Renault Kadjar zawisa Sokół Millenium, który swoją drogą ma tutaj bardzo skromne rozmiary, gdy porównamy go z SUV-em Renault. Nie wiemy, czy sceny wykorzystane w reklamie francuskiego producenta mają jakiś związek z ujęciami, które zobaczymy w kinach, ale zawsze miło jest zobaczyć ciekawy sposób na promocję samochodu.
Nowy film Renault nie byłby reklamą, gdyby przy okazji nie udało się przemycić promocji dobrodziejstw, jakie znajdziemy w Renault Kadjar. Samochód został wyposażony m.in. w system multimedialny, który możemy podłączyć do naszego smartfona i z jego pomocą słuchać ulubionej muzyki. Na pokładzie znajdziemy pokrętło ustawiające odpowiedni do nawierzchni tryb jazdy oraz system ostrzegający kierowcę przed możliwą kolizją.
Najnowsze komentarze