Star Wars: The Last Jedi wszedł na ekrany kin. Nie tylko w Polsce, ale też w wielu innych krajach, w tym w Rosji. My nie będziemy się jednak zajmować samym filmem, choć nawiążemy do niego w dalszej części niniejszego tekstu.
Na rosyjskiej premierze Star Wars: The Last Jedi nie mogło zabraknąć marki Renault. Wszak cały Alians wspiera ten film. Niedawno pisaliśmy o Zoe Star Wars, wiemy też, że Nissan mocno się zaangażował w uświetnienie premiery tego epizodu gwiezdnej sagi. Nie inaczej jest w Rosji – podczas tamtejszej premiery Star Wars: The Last Jedi, która odbyła się 13. grudnia w kinie Październik oficjalnym samochodem był Renault Kaptur.
Renault Rosja po raz drugi było partnerem rosyjskiej premiery „Gwiezdnych wojen”. W ramach aktualnego wydarzenia Renault wprowadziło cztery odmiany tego stylowego miejskiego crossovera. Odpowiadają one kilku bohaterom filmu. Dodatkowo wszyscy miłośnicy Star Wars mogą wziąć udział w grze „Moja Galaktyka. Mój styl. Moje Renault” nawiązującej do sloganu reklamowego Renault w Rosji, i wygrać nagrody: bilety do kina, konsole do gier wideo PlayStation 4 Pro oraz nagrodę główną – drona DJI Mavic Pro Fly More Combo.
W tym roku w ramach kampanii ” Moja Galaktyka. Mój styl. Moje Renault” stylowe dwukolorowe crossovery Renault Kaptur zostały przedstawione w czterech opcjach personalizacji. Nawiązują one do głównych bohaterów filmu. I tak:
– niebieski Kaptur z dachem w kolorze „kość słoniowa”, to Ray (w tej roli Disy Ridley);
– czarny Kaptur z pakietem personalizacji Energia, to Kylo Ren (w tej roli Adam Driver);
– biały Kaptur z czarnym dachem, to szturmowiec Imperium;
– pomarańczowy Kaptur z dachem w kolorze kości słoniowej, to droid BB8.
Renault aktywnie wspiera sztukę i bierze udział w różnych wydarzeniach artystycznych w Rosji i na całym świecie. Zainteresowanie sztuką współczesną jest integralną częścią kultury Renault otwartej na wszystko, co nowe. Wśród kultowych wydarzeń kulturalnych na świecie, który wspiera firma Renault są m.in. festiwale filmowe w Cannes, w Deauville, w Alpes d’Huez, w Marrakeszu, w Londynie, w San Sebastian, w Valladolid i w Wenecji.
Podczas rosyjskiej premiery filmu Star Wars: The Last Jedi byli obecni wybitni przedstawiciele świata mody, sztuki, filmu i dziennikarstwa.
Krzysztof Gregorczyk; grafiki: Renault Rosja
Najnowsze komentarze