Renault Koleos po face liftingu – ile kosztuje model we Francji?

9 1 010

We Francji można już zamawiać Renault Koleos po face liftingu. Samochód jest oferowany wyłącznie z silnikiem Diesla. Podstawowa wersja modelu Life napędzana jednostką Blue dCi o mocy 150 KM jest dostępna w cenie rozpoczynającej się od 34.050 euro.

Renault Koleos II generacji został wprowadzony na rynek europejski w roku 2017. Model szybko doczekał się face liftingu i właśnie trafia do sprzedaży we Francji. Bazowa wersja największego SUV-a spod znaku diamentu jest oferowana z silnikiem wysokoprężnym Blue dCi o mocy 150 KM. Jednostka została powiązana z automatyczną przekładnią X-Tronic, która przekazuje napęd na przednie koła. Bazowa wersja Life wyceniona na 34.050 euro w standardzie została wyposażona w 17-calowe felgi aluminiowe, automatyczny system klimatyzacji, tempomat/ogranicznik prędkości oraz system ostrzegający o zjechaniu z pasa ruchu.

Większy brat Kadjara w wyższym wariancie Zen otrzymał 18-calowe felgi aluminiowe, a także tapicerkę ze sztucznej skóry połączonej z tkaniną, asystent parkowania z przodu i z tyłu, system wykrywający zmęczenie kierowcy, nawigację oraz system multimedialny R-Link 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali, który jest kompatybilny z systemami Apple CarPlay i Android Auto. Wersję silnikiem Blue dCi 190 oraz napędem 4×4 można dostać we Francji w cenie 40.450€.

Trzeci poziom wyposażenia Renault Koleos Intens obejmuje 19-calowe felgi aluminiowe, światła LED Pure Vision, skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie fotele, alarm ostrzegający o obiektach w martwym polu, kamerę cofania, Easy Park Assist, adaptacyjny tempomat, i 8,7-calowy ekran dotykowy.

W najbogatszym Koleosie Initiale Paris znalazły się dodatkowo fotele z masażem, system audio Bose z 12 głośnikami oraz elektrycznie, bezdotykowo otwierana tylna klapa.

Renault Koleos po face liftingu – cennik we Francji:

Blue dCi 150 4×2 X-Tronic Life: 34.050€
Blue dCi 150 4×2 X-Tronic Zen: 36.450€
Blue dCi 150 4×2 X-Tronic Intens: 39.700€
Blue dCi 150 4×2 X-Tronic Initiale Paris: 42.500€

Blue dCi 190 4×4 X-Tronic Zen: 40.450€
Blue dCi 190 4×4 X-Tronic Intens: 43.700€
Blue dCi 190 4×4 X-Tronic Initiale Paris: 46.500€

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
5 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
9 Autorzy komentarzy
South-PLMr BrownSouth-PLMr BrownToJa Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
gigant2009
Gość
gigant2009

„elektrycznie sterowana tylna klapa z otworami głośnomówiącymi”
A cóż one tam mówią? te otwory oczywiście i do tego głośno.

Jakman
Gość
Jakman

Skoro mówią to pewnie są otworami gębowymi. Można je wykorzystać do nawigacji lub różnych ostrzegawczych komunikatów.

Seb
Gość
Seb

Tą są otwory odstraszające i mówią tak: h̸̟͓̘̠̝̥̰̣̽̀̍̒͐̀͑̏́͛͛̆́͘͜͝ừ̷̧̡͉̩̣͉̗͕̻̤̺̮̬͙̻̹̠͍̓̀́̂͐̇͋͊́̆͌̅̒͊̓̈́̄̉͌̄͆͌̊̊̈́͊͒̋͗̎̆̇͑̽̾͂̍̾͗͑̿̀̀̄̿͗̀̉̍̿̓̏͆̓͗͐̓̄̈̒͘̚͠͠͠͠ͅͅ ̷̧̢̧̛͙̟̬͍̣̮͓̫̜̳̺͔̱͖̙͙̘̠̠̞͖̯͚̩̻̯̫̩̪̫̗̘͓̪̗̜̼̝̮̙̞͙̥͎̣̦͉͈͔̱̻͓̝̦̙͍̭͔̥̫̻̞͖̃̑͆̎́̃͆̑̃̓̀̔̿͋͛̔͗̀̿̎̽́̑̐͌̋̏̌̓́̒̓̚͘̕̚̚̕͜͜͠͝ͅͅh̵̢̧̧̡̡̢̧̛̘̘̬͇̙̤̳̞̫̰͙̤͕̻͕̩͉̖̼͖̫̦͖͙̙̯̞̹̮̹͍̱̤͉̫̗͍̥̘̻̣̥̭̻̟̩̘̰̺̠̠͉̦͍̻͙̮̹̠̮̻̫̀͛̔̑̎̍̌̎̾͆̐̔̿͐̃͛͒̅͋̿̅̐͒͐̇̉̿͑͆́͛́̒̊̒͗̆̾̿̐̌̈́͌̀́̓͘̚̕͝͝͠ͅú̸̢̧̧̢̨̥̫͎͖͚̘̻̖͖̥̰̹̺̘̳͉̖̫̘̻̲̼̼̝̘͇̰̤͚̹̫̱̣̠̟͚̻̻͇̘͉͎̤̠̞̰̼̫̻̯̬̹̤̠̝̤͓͖̃̈́̍̓͛̂͗͛̍̒́̇̇͆̈́̆̊͊̃̂̓͌̄̌̔̈́̿̆̔̓͘̕̕͜͜͜͜͜͜ ̴̛̛͍̞̰̼̬͛͑̇̂̏͆̅̅̂̇̓̇̌̓̆̂̅̈́͊̈́͛̌͂̑̕͝͝ḧ̸̨̛͇̺͖̭͓̗̲̥̙̞́̓͌̐̈́̽̓̌͆̏̽̍͒̀̈̓̀̎̾̓̑̇́̅͆̾̑̾̽͑͐̒̌̌̏̐̂̐͑̇́͂͛͂̂͂͒̈́͘̕͝͝͠ͅu̴̡̟̺̬͛͑̏̓͂̔͐́̽̎̑͆͆͌̄̀̈́̆͋͆̀́͆͗͗̊̍̋̓͗̀͌̉̆̌͊̂͛̽̇̅͘̕̚͜͠͝u̵̢̡̢͈̞̻͇͔̟̖̦̬̼̺̥͇̜̗͇͇̯̩͎̦̭͙͓͇̹̰͚̯̜̻̘͛̉̈́̒͒͗̋͗͛́̎̂̽̎̂̆̽̈́́́̾̅͑̎̓̐̒̔̀̑́̀͗͊̈́̚͘͜͝͝ứ̶͕̬̠̹̲̳͈͚͙̝̠̥͙̥̟̞̗̘͖̝̫̥̞͕͎͖̠̳̯̥̱͑̊̿̉͋͋͊̈́̀̓͛̇̄̅͂̏̿́̓̈̿̽̏̓͗̾̽͆̀͛̓́̏̇̂̅̈́̾͑̓̇͋͊̅͂̓̈̕͠͝ͅͅͅͅų̵̳͎͕̻̥̱̪͇̻̞͇͉̘̣̹̓̍̓̓͋͊͑̓̿̓͆̈́͆̎̇͒́̽̄̽͐̔̿̊͘͘ͅư̶̡̡̹͖͎̯̜̱͖̜͓̙͎̭̭͚̦̼̲͍͈͍͎̯̦̪̫̟̪̲͙͇̼̬̮̙͍̣̙̫̩͖̣̰̲̼͉̖͇̯͉̺͙̣̦̙̟̖͕̫̪͒̒̌͆̅̏̈́̎̅͗͂̆̃̌̏͊̅͐̽͛́̆̊͘̚͘͜͝ͅư̷̢̡̧̡̛̫̤͈̬͉̙̜̺̙̘̖̜̯̬̻̻͖̤̭͇̳̼͚̏͋̈́̀͑͌̄̾̾̓̃͋̍̄̉͛͂͊͌͆̾̈́̈́̅͆̓̋̎̊͒͘̕̕͘̚͜͠ͅų̵̧̛̟̻̫͔͕͈͇̝̬͇͈͖̱͔̳̙͈̠̖͔͖̟̜̣̜͉̻ͅ

South-PL
Gość
South-PL

Ale drogie te Koleosy…we Francji. Ciekawa czym sie różnią wyposażeniem – u nas INTENSE ma skórzaną tapicerkę w opcji, a we Francji w standardzie…

ToJa
Gość
ToJa

Co się w ogóle zmieniło? Gama silnikowa nadal niesamowicie uboga. To samo ze skrzyniami. Wersji wnętrza też niewiele.

A potem są narzekania na słabą sprzedaż.

Co się dzieje z tym Renault?

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Rynek suv-ów rośnie z roku na rok a oni we flagowym modelu nie mogą zaoferować wersji benzynowej.

South-PL
Gość
South-PL

Wersja benzynowa – nie wiadomo jak jest z silnikiem 1.8 TCe – czy spełni EURO 6 w tak cięzkim aucie. W Korei jest oferowana benzyna 2,5l. W Europie – 1. EURO6 2. Kolejka do badań WLTP.
Za dwa lata będzie Koleos3 – czyli pewnie na premierę zdążą.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Obecna generacja produkowana jest od 2016 a na rynek unijny weszła w 2017. Cztery lata to trochę mało jak na nową generację. W Touaregu jest oferowane 3.0 TSI 340 KM. Jeśli taki motor spełnia bezsensowne wymagania unijne, to tym bardziej spełni je 1.8 TCe.

South-PL
Gość
South-PL

Za dwa lata Koleos3 – to oficjalna wiadomość od Renault. A co do silnika – do sprzedaży można kierować tylko te po nowych badaniach WLTP (tych gdzie auto porusza się także w prawdziwym ruchu drogowym nie tylko na rolkach). A to jest właśnie wąskie gardło – kolejka aut do badań – silnik nawet jak spełnia normy emisyjne ale nie przeszedł badań w konkretnym modelu z konkretnym wyposażeniem, nie może być oferowany.