Ponad 400.000 sprzedanych egzemplarzy od 2015 roku w samych tylko Indiach – Renault zdecydowanie może mówić o sukcesie Kwida na indyjskim rynku. Ten nieduży miejski SUV-ik idealnie wpasował się w oczekiwania klientów, a jest też oferowany na innych rozwijających się rynkach. W tym roku przyszedł czas na lifting Kwida.
Renault Kwid został wprowadzony na rynek w Indiach w 2015 roku. Był to produkt przełomowy pod względem wzornictwa, innowacyjności i nowoczesności. Najnowsza wersja modelu jest dostępna z silnikami SCe o pojemności 0.8 l i 1.0 l zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. Posiada również nowe kolory wnętrza i nadwozia ze sportowymi białymi akcentami w gamie Climber.
Podkreślając atrakcyjność samochodu, gama Renault Kwid Climber 2022 zaoferuje klientom szereg nowych opcji kolorystycznych – Metal Mustard oraz Ice cool White z czarnym dachem w dwóch odcieniach, a także nowe dwukolorowe felgi. Wprowadzono też nowy wariant RXL z manualną przekładnią i z silnikami o pojemności 0.8 l i 1.0 l. Nowy wariant RXL jest jeszcze lepiej wyposażony i jeszcze bardziej stylowy.
Kwid delikatnie zmienił się także na zewnątrz. Zmiany dotknęły m.in. przedniego pasa wraz ze światłami.
Renault Kwid spełnia wszystkie aktualne wymogi bezpieczeństwa obowiązujące na rynku indyjskim, a nawet je przekracza, zarówno w zakresie ochrony pasażerów, jak i pieszych. Zawiera kilka aktywnych i pasywnych funkcji bezpieczeństwa, takich jak dwie czołowe poduszki powietrzne, ABS i EBD, przypomnienie o zapięciu pasów bezpieczeństwa, alarm przekroczenia prędkości, czujniki parkowania z tyłu, napinacz pirotechniczny pasów bezpieczeństwa po stronie kierowcy i napinacze wstępne z ogranicznikami obciążenia, które są standardem we wszystkich wariantach.
Renault Kwid jest w Indiach objęty dwuletnią gwarancją z limitem przebiegu 50.000 km z opcją przedłużenia do 5 lat oraz pakietem Easy Care, który dba o koszty przeglądów serwisowych. Gwarancja obejmuje również całodobową pomoc drogową bez dodatkowych kosztów, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się niezrównanym doświadczeniem posiadania samochodu europejskiej marki i towarzyszącemu temu spokojowi ducha.
W takich warunkach trudno się dziwić, że modele Renault – Kwid, Triber i Kiger – są tak bardzo pożądane w Indiach.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze