Renault Laguna Coupe V6 z przebiegiem ponad 500.000 km!

22 7 089

Oto Renault Laguna Coupe, która przejechała już ponad 500.000 km i wciąż wygląda i jeździ świetnie. Pod maską modelu znajduje się wysokoprężna jednostka V6 o mocy 235 KM, która pozwala na prawdziwą przyjemność podczas prowadzenia. Model został wystawiony na sprzedaż w jednym z polskich salonów dealerskich Renault.

Samochód już dawno przekroczył magiczne 200.000 km. Magiczne, ponieważ niektórzy sądzą, że gdy licznik zaczyna pokazywać dwójkę z przodu i pięć zer, samochód na rynku wtórnym nie istnieje. Nie przebieg jest jednak najważniejszy a to, w jakim stanie znajduje się auto i jak poprzedni właściciel dbał o samochód. Wygląda na to, że 500.000 km na liczniku Laguny Coupe, która została wystawiona na sprzedaż przez autoryzowanego dealera Renault BIBMOT w Mielcu nie odstrasza potencjalnych nabywców. Samochód budzi spore zainteresowanie klientów, choć najczęściej zadawanym pytaniem jest: czy ten przebieg na pewno nie jest pomylony? ;-) Odpowiedź brzmi „nie”, Laguna Coupe naprawdę ma za sobą ponad pół mln km, co ma jedną podstawową zaletę: raczej nie musimy się przejmować, że licznik był kręcony ;-)

Renault Laguna Coupe od nowości należała do firmy ze Śląska i służyła przedstawicielom handlowym do jazdy po całej Polsce. Z samochodem miałam do czynienia zaledwie chwilę, ale stan i zachowanie pojazdu na drodze sprawił, że pokiwałam głową z uznaniem.

Laguna Coupe pochodzi z roku 2009 i z zewnątrz wygląda… po prostu pięknie, ma smukłą linię, kanciaste reflektory i grill, który w momencie debiutu był przez dziennikarzy porównywany do modeli Astona Martina. W znakomitym stanie zachowane jest również wnętrze. Trudno było mi uwierzyć, że Laguna, na którą patrzę naprawdę pokonała pół mln km. Otoczenie wnętrza jest jasne, tapicerka została wykonana ze skóry, a na kokpicie nie widać żadnych zniszczeń czy wyraźnych rys. Kierowca siedzi w pojeździe nisko, na sportowo a fotele dają zarówno odpowiednią miękkość, jak i dobre podparcie dla ciała. A jak jeździ? Wysokoprężna V6-ka o pojemności 2998 cm3 to silnik, którego nie spotkamy już pod maską nowych modeli Renault. Jednostka sprawia, że Laguna to dynamiczny samochód, który z łatwością przyspiesza i dostarcza dużej satysfakcji z jazdy. 

Z tego co dowiedzieliśmy się w salonie samochód nie miał na swoim koncie żadnych przygód lakierniczych i cały czas był serwisowany w ASO. Przechodził głównie wymiany eksploatacyjne. Jedyną poważną czynnością serwisową była wymiana skrzyni biegów przy ok. 30 tys. km, co wynikało z niewłaściwej eksploatacji. W przypadku tego modelu należy dbać o częstszą niż podaje producent wymianę oleju automatycznej skrzyni biegów. Dokumenty serwisowe od momentu zakupu przez poprzedniego właściciela są dostępne wraz z pojazdem. Cena Laguny wynosi 20.500 zł. Link do aukcji znajdziecie tutaj.

Renault Laguna Coupe V6 – wyposażenie:

  • ABS
  • Elektryczne szyby przednie i tylne
  • Poduszka powietrzna kierowcy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Bluetooth
  • Isofix
  • Nawigacja GPS
  • Światła Xenonowe
  • CD
  • Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
  • Poduszka powietrzna pasażera
  • Alufelgi
  • Czujniki parkowania tylne
  • Klimatyzacja automatyczna
  • Ogranicznik prędkości
  • Tapicerka skórzana
  • Centralny zamek
  • Immobilizer
  • Radio fabryczne
  • ASR (kontrola trakcji)
  • Gniazdo USB
  • Klimatyzacja dwustrefowa
  • System Start-Stop
  • Wielofunkcyjna kierownica
  • tempomat

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
9 Wątki komentarzy
13 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
19 Autorzy komentarzy
MadamDaciaFanIrekPaweł Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Przecież wymiana oleju w skrzyni to 60 tys. km. Więc jak mogło dojść do uszkodzenia ze złej eksploatacji przy 30 tys?

Arrro
Gość
Arrro

Przypuszczam, że redaktor pierdyknął się i nie dodał jednego zera. Chodzi pewnie o 300 tys km

Baccara
Gość
Baccara

Jak na 500 tysięcy to wnętrze prawie nówka. Dobry argument za kupowaniem używanych Renatek i można pokazywać promotorom niemieckiego złomu co to nim dziadek z babcią do kościoła…

klubRLV6
Gość
klubRLV6

No w końcu coś o samochodach z mojego kręgu zainteresowań. Ta Laguna przejeździ drugie tyle, fajny wóz

klubRLV6
Gość
klubRLV6

Procedura Renualt ASO nie przewiduje wymiany oleju w skrzyni

Marek
Gość
Marek

Ale manualnej

Michał
Gość
Michał

W automacie też

Roa
Gość
Roa

Ale ja wymieniam

Philip
Gość
Philip

Moja Laguna III, 2007r, 1,5 dCi za 6 tys przebije 300 000 km. Do tej pory – nic. Tylko eksploatacyjne rzeczy. Polecam !!! Chociaż i poprzednia LII nie byla gorsza pod tym wzgledem. Nie, wcale nie jestem miłośnikiem Lagun. Poprostu fajne się trafiały.

Piotr
Gość
Piotr

Moja laguna2 1.9 dci ma 476tys i zrobiłem wtryski i geometrię turbo i dalej mi kuciapke woz na wakacje

Roa
Gość
Roa

Ten automat też

Bratek
Gość
Bratek

Mam ten sam motor u siebie w Coupe, jeździ świetnie, obecnie 154.000km olej w skrzyni już wymieniony :)

Luki
Gość
Luki

Ponoć skrzynia biegów automatyczna jest strasznie ospala i trzeba pisać podanie o zmianę biegów? Prawda ?

M
Gość
M

Wystarczy podjechać do ASO na wgranie nowego oprogramowania. Wg informacji, które czytałem od właścicieli – jeździ się dużo lepiej, szybciej i bardziej miękko zmienia biegi.

Bratek
Gość
Bratek

Zgadzam się

Bratek
Gość
Bratek

Po reprogu skrzynia pracuje dużo szybciej, lepiej reaguje na gaz.

Andrzej
Gość
Andrzej

Bardzo fajny artykuł. Może czas najwyższy odmitologizować że najważniejszy parametr to stan km na drogomierze. Do tej pory licznik ma niewiele km bez względu na rok produkcji ale również brak wiarygodnej dokumentacji serwisowej. Już do kanonu weszło że mamy książkę serwisową wydrukowaną cztery pięć lat po powstaniu pojazdu ale pieczątki jak najbardziej świadczą o tym że pojazd był w warsztacie od początku swego istnienia. Mało tego właściciel pojazdu specjalnie jeździł nawet kilkaset kilometröw by dokonać wymiany oleju. Może czas najwyższy spowodować że pojazd bez historii napraw traktowany jest jak po milionie kilometrów.

Paweł
Gość
Paweł

Pani Małgosiu w tej Renówce nie było silnika 3.0 v6 tylko 3.5 v6 to jest całkiem inny silnik z nissana 350z. Proszę to poprawić bo aż się chce płakać.

Irek
Gość
Irek

Panie Pawle to nie błąd to silnik 3.0 dci o oznaczeniu v9x

DaciaFan
Gość
DaciaFan

Jednostka 3.5 była silnikiem benzynowym, a 3.0 to silnik wysokoprężny więc żadnego błędu tutaj nie ma. Proszę się dokształcić a później wypowiadać a takich tematach

Bratek
Gość
Bratek

Silnik o oznaczeniu V9X montowany w Nissan Pathfaider oraz wielu modelach Infiniti, a w Renault był w Lagunie III, Coupe, i Latitiude.

adam
Gość
adam

Wielkie mecyje.Honda Varadero(motocykl!!!)1000pojemnosci i 600tys km udokumentowane.I gosc dalej jezdzi.Na YT kazdy moze znalesc.Ot japonska technika.