Renault Master wygrał trzecią edycję konkursu Maior Valor de Revenda, w którym docenia się samochody za ich wartość rezydualną. W przypadku aut użytkowych ma to szczególne znaczenie, bo przecież chodzi o samochody wykorzystywane w biznesie, a więc o koszty inwestycji.
Mówimy dziś o nagrodzie organizowanym w Brazylii. To dopiero trzecia edycja konkursu Maior Valor de Revenda, ale już jest to coraz bardziej znaczące wyróżnienia na tamtejszym rynku. Wynik jest obliczany na podstawie badania przeprowadzonego przez analizę notowań cen pojazdów używanych różnych segmentów, które po trzech latach użytkowania mają najwyższą wartość rezydualną.
„W ubiegłym roku, Renault zdobył nagrodę w kategorii Transport Autobusowy. W tym roku wygraliśmy z naszym vanem, pokazując, że mamy wysoce konkurencyjną ofertę, która w dodatku daje klientom najlepszy poziom kosztów operacyjnych na rynku. Wszystko to w trudnym segmencie pojazdów użytkowych, które muszą być ekonomiczne i przede wszystkim uniwersalne, ale też mają mieć możliwość stosowania rozwiązań dostosowanych do przewozu różnego rodzaju ładunków i pasażerów” – nie krył zadowolenia Rafael Garbosa z działu marketingu Renault w Brazylii.
Renault Master, lider segmentu w Brazylii od przeszło trzech lat, łączy w sobie siłę, wytrzymałość i komfort podobny do samochodów osobowych. Pojazd wyróżnia się wyjątkowa konstrukcją, a rozbudowana sieć serwisowa pozwala na usuwanie ewentualnych awarii w sposób skuteczny i szybki. Wszechstronność Mastera pozwala na przewożenie nawet 1.593 kg ładunku – to dzięki dziesięciu wersjom nadwozia i sześćdziesięciu konfiguracjom. W gamie Mastera niemal każdy znajdzie coś dla siebie.
Renault oferuje też klientom flotowym usługę Renault Pro+. To nie tylko rozmaite formy finansowania, ale i obsługi takich klientów, dla których – to nie truizm – czas to pieniądz. Dla klientów biznesowych nagroda za wysoką wartość rezydualną będzie dodatkowym argumentem za wyborem właśnie Renault Mastera.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze