Renault stawia na elektryczność: Master Z.E., Kangoo Z.E. i Zoe na Fleet Market 2018

4 7

W grudniu do oferty Renault dołączy elektryczny model Master Z.E. Pojazd mieliśmy okazję oglądać podczas targów branży flotowej Fleet Market 2018, tuż obok Kangoo Z.E. i Zoe.

Przyszłość marki Renault jest ściśle związana z samochodami elektrycznymi i hybrydowymi. Plany obejmują wprowadzenie do oferty nowych pojazdów zasilanych wyłącznie z akumulatorów, m.in. modelu Zoe nowej generacji, a także hybrydowych wersji Clio, Megane i Captur. Zgodnie z zapowiedzią producenta, hybrydy trafią na rynek w 2020 roku. Fakt, że Renault chce przekonać klientów do napędu elektrycznego, doskonale odzwierciedlały targi branży flotowej Fleet Market 2018. Na stoisku francuskiej marki wystawiono trzy modele zasilane wyłącznie z akumulatorów: Master Z.E., Kangoo Z.E. oraz Zoe.

Renault Master Z.E. trafi do polskiej oferty jeszcze w grudniu tego roku. Pojazd ma służyć przede wszystkim do transportu towarów w mieście i spełniać potrzeby dostaw tzw. „ostatniego kilometra”. Zasilanie modelu pochodzi od jednostki elektrycznej o mocy 57 kW, która czerpie energię z umiejscowionych pod przednimi fotelami akumulatorów o pojemności 33 kWh. Lokalizacja baterii pozwoliła zachować przestrzeń ładunkową identyczną z wersją spalinową. Aby naładować elektrycznego Mastera potrzeba 6 godzin. Rzeczywisty zasięg pojazdu podawany przez producenta wynosi 120 km. Master Z.E. potrafi rozpędzić się do 100 km/h.

Model będzie oferowany w 4 wersjach furgonu i 2 wersjach platformy. Dla większego bezpieczeństwa i komfortu jazdy w mieście, do wyposażenia dodano kamerę i radar cofania. Master posiada także system Z.E. alert, który przestrzega pieszych przed zbliżaniem się pojazdu. System działa przy prędkości do 30 km/h.

Obok pojazdów elektrycznych na stoisku Renault podczas imprezy Fleet Market 2018 można było oglądać model Kadjar po face liftingu, a także pojazdy Captur, Koleos i Trafic z zabudową gastronomiczną, z czego goście targów bardzo chętnie korzystali. Oferowano m.in. wodę Renault Z.E. ;-)

 

Małgorzata Kozikowska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
3 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
1 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
4 Autorzy komentarzy
KrzysztofSzejmiMichałaJak Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jak
Gość
Jak

Cena elektrycznego Mastera zaczyna się od 250 tys netto…….

Michała
Gość
Michała

Zasięg 120 km smiech

Szejmi
Gość
Szejmi

Za 250 tyś pln master z zasięgiem 120 km a zimą zasięg jakies 60 km z ladunkiem bo ogrzewanie musi dzualac.to jak mam niby dostarczyć towar jesli trasa to 1400 km ladowane dzis o 12tej zrzucane jutro o 10 tej.hmmm…..

Krzysztof
Editor

Czego Pan nie zrozumiał w zdaniu: Pojazd ma służyć przede wszystkim do transportu towarów w mieście i spełniać potrzeby dostaw tzw. „ostatniego kilometra”???