Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny będą jeździć nowym Renault Megane E-Tech elektrycznym. To pierwszy model marki „generacji 2.0”. Samochód zapewnia najwyższy poziom przyjemności z jazdy, bez emisji spalin czy dwutlenku węgla.
Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny będą mieli okazję samodzielnie przekonać się o zaletach jazdy samochodem elektrycznym. Nowy Renault Megane E-Tech elektryczny to dynamiczny, elegancki hatchback wyposażony w najnowocześniejsze technologie.
Bardzo zwracam uwagę na to, by mój tryb życia był możliwie najbardziej przyjazny dla środowiska. Nie inaczej jest w przypadku wyboru samochodu. Oprócz braku emisji spalin i dwutlenku węgla podczas jazdy zaletą elektrycznego auta jest niezwykle cicha praca silnika. W Megane E-Tech elektrycznym wnętrze jest dodatkowo wyciszone, dlatego nawet na autostradzie mogę bez problemu rozmawiać z pasażerami czy słuchać radia – mówi Anna Dereszowska, ambasadorka marki.
Zobacz także: Ponad 50 nowości! Citroën, Dacia, Peugeot i Renault; nowe samochody 2022-2028Cenię sobie niezależność, którą daje samochód, ale zależy mi też na tym, by ograniczyć wpływ moich podróży na środowisko naturalne. Myślę, że auto elektryczne jest właśnie takim optymalnym wyborem i jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak komfortowy jest ten środek transportu. Megane E-Tech elektryczny świetnie się prowadzi, ma też wiele technologii, które czynią jazdę niezwykle przyjemną. Lubię słuchać muzyki w samochodzie, dlatego zwróciłem uwagę szczególnie na doskonały system audio marki Harman Kardon. Jestem bardzo ciekaw tej „podróży” – mówi Maciej Zakościelny, ambasador marki Renault.
Nowy Megane E-Tech elektryczny jest pierwszym modelem Renault „generacji 2.0”, otwierającym nowy rozdział elektrycznej rewolucji, rozpoczętej przez markę ponad dziesięć lat temu. To samochód pełen nowoczesnych technologii – zarówno tych wspomagających prowadzenie, jak i zapewniających łączność ze światem oraz rozrywkę. Innowacyjny ekran OpenR i nowy system multimedialny OpenR Link, opracowany wspólnie z Google i oparty na systemie operacyjnym Android Automotive, oferują połączenie z cyfrowym ekosystemem użytkownika, podobnie jak w przypadku smartfona.
Nowy Megane E-Tech elektryczny jest również jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska –podczas jazdy, dzięki zaawansowanemu systemowi odzyskiwania energii, a także na etapie produkcji. Liczne elementy we wnętrzu samochodu, takie jak deska rozdzielcza, środkowa konsola, zagłówki czy wykładziny podłogowe są wykonane z użyciem tworzyw pochodzących z odzysku. W samochodzie jest średnio około 28 kg tworzyw z recyklingu. Auto zaprojektowano też z myślą o „kolejnym życiu” – materiały i metale wchodzące w skład jego akumulatorów posłużą w przyszłości do produkcji nowych akumulatorów w kompleksie Gigafactory, którego budowa rozpocznie się już w 2024 roku.
Informacja prasowa: Renault Polska
Najnowsze komentarze