wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Megane E-Tech Electric Najlepszym elektrycznym hatchbackiem w Top Gear Electric Awards

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-04-09
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
225 9
0
201
UDOSTĘPNIEŃ
669
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych

Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym

Całkowicie nowe Renault Megane E-Tech Electric zostało nazwane „Najlepszym elektrycznym hatchbackiem” podczas Top Gear Electric Awards 2022. Przed wprowadzeniem na rynek w Wielkiej Brytanii jeszcze w tym roku, Nowe Renault Megane E-Tech Electric zdobyło tę prestiżową nagrodę po tym, jak zaimponowała jurorom „Top Gear” swoim wciągającym napędem, stylowym wyglądem i jakością.

Decydując się na przyznanie nagrody dla najnowszego w 100% elektrycznego samochodu Renault, jurorzy „Top Gear” skomentowali: „Nowe Renault Mégane E-Tech jest po prostu takie spokojne. Zawieszenie nabiera magii, gdy nabierasz prędkości pod kołami, otwiera się i pięknie oddycha. Jest też cicho, ale nie jest to samochód rozmiękczony. Ostre sterowanie i szybkie reakcje utrzymują go w pożądanym przez Ciebie kierunku. Układ napędowy też jest czujny – można się tego spodziewać po niewielkim elektrycznym hatchbacku o mocy 220 KM. Ale szczerze mówiąc, nadal możesz chcieć Megane, bo wygląda świetnie, muskularnie, a kabina to cudowne dzieło, kolejny przykład tego, w jaki sposób Renault od dawna wyprzedza dominację VW pod względem jakości materiałów”.

No przyznam, że ten komentarz jest mi szczególnie bliski… ;-)

Poczytaj o moich wrażeniach po premierze prasowej Renault Megane E-Tech Electric

Nagrody Top Gear Electric Awards zostały ustanowione w 2020 roku, aby móc soceniać najlepsze zelektryfikowane samochody, jakie ma do zaoferowania świat. Nagroda dla „Najlepszego elektrycznego hatchbacka” jest następstwem tego, jak Nowe Renault Mégane E-Tech Electric wygrało niedawno w kategorii „Rodzinny hatchback roku” w corocznym wydaniu nagród Top Gear.

Jako pierwszy z nowej generacji pojazdów elektrycznych korzystających z zaawansowanej platformy samochodów elektrycznych CMF-EV, całkowicie nowe Megane E-Tech Electric oferuje zwiększoną wydajność i zasięg. Nowy model jest dostępny z baterią 60 kWh o zasięgu do 470 km (WLTP). Dostępnych jest wiele opcji ładowania mocą nawet do 130 kW, co zapewnia szybsze uzupełnianie energii – do 300 mil zasięgu w zaledwie 30 minut.

Nowe logo Renault, kompaktowe wymiary i nowoczesne reflektory sprawiają, że nowe Megane E-Tech Electric zdecydowanie może się podobać. Wewnątrz kabina zapewnia dużą przestronność z optymalnym komfortem i nową technologią Renault OpenR Link. Całkowicie nowy Megane E-Tech Electric oferuje do 26 zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy (ADAS), które wprowadzają innowacyjne systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy w tym segmencie. Przyczyniło się to również do tego, że ten samochód elektryczny otrzymał maksymalną 5-gwiazdkową ocenę bezpieczeństwa od Euro NCAP.

Tutaj możesz skonfigurować Renault Megane E-Tech Electric dla siebie

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: elektryczne RenaultMegane E-Tech ElectricnagrodaRenaultTOP GEAR
Udostepnij80Tweet50Udostepnij14
Poprzedni

Dacia – kwartał silnego wzrostu

Następny

Nowa Dacia Jogger 1.0 100 KM LPG kontra Skoda Octavia 1.6 TDi – dla dużej rodziny

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowa Dacia Jogger 1.0 100 KM LPG kontra Skoda Octavia 1.6 TDi - dla dużej rodziny

91 lat temu ruszyła Żółta Wyprawa – Citroën znowu dokonywał rzeczy niesamowitych!

Dacia: ile kosztują najdroższe wersje modeli Sandero, Duster i Jogger? Jaki samochód wyceniono powyżej 100.000 zł!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Pracuje w salonie - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • adam - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Anonimowo - Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Chip - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Marcin - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • ŁUKASZ - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Luu - Nowy Peugeot 308 1.2 130 KM EAT 8 zdobył dwie gwiazdki w testach Green NCAP
  • Anonimowo - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech
  • Auto Compol, dealer Renault, wspiera bezpieczne wakacje wraz z Dacią Jogger
  • Pierwsze egzemplarze Renault e-Master trafiły do sieci RTV Euro AGD
  • Peugeot 208 najpopularniejszym francuskim samochodem na świecie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.