Renault wprowadza zmiany do modelu Megane E-Tech na rynku francuskim. Z katalogu znika podstawowy wariant wyposażenia Équilibre, ale w zamian klienci będą mogli wybrać poziom Esprit Alpine umiejscowiony pomiędzy wersjami Techno oraz Iconic. Elektryczny hatchback otrzymał funkcję One Pedal oraz V2L umożliwiającą ładowanie licznych urządzeń z samochodu.
Renault próbuje ożywić sprzedaż Megane E-Tech Electric poprzez dodanie nowej, atrakcyjnej pod względem stylistyki wersji wyposażenia oraz dodatkowych funkcji. Wariant Esprit Alpine znalazł się w katalogu pomiędzy Techno oraz Iconic. Elementem charakterystycznym dla nowego poziomu wykończenia jest szary lakier nadwozia Gris Schiste Satin, 20-calowe, lakierowane na czarno felgi aluminiowe o wzorze Speedway oraz czarne obramowania szyb. Renault wyróżniło model plakietką Esprit Alpine na przednim błotniku.
Czym wyróżnia się wnętrze wersji Esprit Alpine? Na oparciach przednich foteli znajdziemy logo Alpine. Deska rozdzielcza została ożywiona za pomocą niebieskich elementów dekoracyjnych, w samochodzie zastosowano również niebieskie przeszycia oraz francuską flagę na fotelach, która symbolizuje dumną współpracę dwóch francuskich marek Alpine i Renault.
Wszystkie trzy poziomy wyposażenia Renault Megane E-Tech są wyposażone w silnik elektryczny o mocy 220 KM i akumulator o pojemności 60 kWh, który umożliwia przejechanie do 468 km na jednym ładowaniu (WLTP).
One Pedal, V2L i V2G
Renault Megane E-Tech został wyposażony w funkcję One Pedal, która umożliwia operowanie przyspieszeniem i hamowaniem za pomocą prawego pedału. Funkcja zapewnia komfort jazdy i pozwala na większe odzyskiwanie energii.
W całej gamie dostępna jest też dwukierunkowa ładowarka o mocy 11 kW lub opcjonalna o mocy 22 kW z funkcją V2L, która pozwala na zasilanie urządzeń takich jak ekspres do kawy, odkurzacz, czy skuter. Ładowarka jest w stanie dostarczyć energię analogiczną do gniazdka 220 V.
W połączeniu z punktem ładowania Mobilize Powerbox Verso oraz umową na energię elektryczną oferowaną przez Mobilize, ładowarka umożliwia zwrot energii do sieci elektrycznej (V2G).
Renault Megane E-Tech i usługa Plug & Charge
Renault udostępnia właścicielom Megane E-Tech Electric opcję Plug & Charge, która ułatwia ładowanie. Funkcja wkrótce zostanie zintegrowana z Mobilize Charge Pass i wyeliminuje potrzebę posiadania identyfikatora lub karty płatniczej do ładowania w kompatybilnych punktach ładowania DC. Gdy tylko pojazd zostanie podłączony, punkt ładowania rozpozna pojazd i rozpocznie ładowanie, automatycznie łącząc rozliczenie z aplikacją Moje Renault.
Nowe Renault Megane E-Tech – cena w polskich salonach, wyposażenie
Najnowsze komentarze