Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Renault Megane E-Tech otrzymuje nowe funkcje i nową wersję wyposażenia Esprit Alpine

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2025-03-13
w Wiadomości, Renault
Czas czytania 3 minut
232
A A
1
Renault Megane E-Tech Esprit Alpine

Renault wprowadza zmiany do modelu Megane E-Tech na rynku francuskim. Z katalogu znika podstawowy wariant wyposażenia Équilibre, ale w zamian klienci będą mogli wybrać poziom Esprit Alpine umiejscowiony pomiędzy wersjami Techno oraz Iconic. Elektryczny hatchback otrzymał funkcję One Pedal oraz V2L umożliwiającą ładowanie licznych urządzeń z samochodu.

Renault próbuje ożywić sprzedaż Megane E-Tech Electric poprzez dodanie nowej, atrakcyjnej pod względem stylistyki wersji wyposażenia oraz dodatkowych funkcji. Wariant Esprit Alpine znalazł się w katalogu pomiędzy Techno oraz Iconic. Elementem charakterystycznym dla nowego poziomu wykończenia jest szary lakier nadwozia Gris Schiste Satin, 20-calowe, lakierowane na czarno felgi aluminiowe o wzorze Speedway oraz czarne obramowania szyb. Renault wyróżniło model plakietką Esprit Alpine na przednim błotniku.renault megane e tech electric esprit alpine 9 Wiadomości

Peugeot 408 – reklama

Czym wyróżnia się wnętrze wersji Esprit Alpine? Na oparciach przednich foteli znajdziemy logo Alpine. Deska rozdzielcza została ożywiona za pomocą niebieskich elementów dekoracyjnych, w samochodzie zastosowano również niebieskie przeszycia oraz francuską flagę na fotelach, która symbolizuje dumną współpracę dwóch francuskich marek Alpine i Renault.

Wszystkie trzy poziomy wyposażenia Renault Megane E-Tech są wyposażone w silnik elektryczny o mocy 220 KM i akumulator o pojemności 60 kWh, który umożliwia przejechanie do 468 km na jednym ładowaniu (WLTP).

Test: Renault Megane E-Tech 218 KM – szybki i komfortowy elektryk. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy i zasięgrenault megane e tech electric esprit alpine 13 Wiadomości

Warto przeczytać!

renault clio v6 Wiadomości

Prawie nowe Renault Clio V6 do kupienia w Polsce. Przebieg to zaledwie 2000 km ale cena gigantyczna

2025-11-15
renault 4 9 Wiadomości

Renault 4CV jako taksówka w Japonii: niezwykła historia francuskiej legendy z lat 50.

2025-11-15

Nowe Renault 5 zdobywa tytuł Irlandzkiego Samochodu Roku 2026

2025-11-15

Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

2025-11-15

One Pedal, V2L i V2G

Renault Megane E-Tech został wyposażony w funkcję One Pedal, która umożliwia operowanie przyspieszeniem i hamowaniem za pomocą prawego pedału. Funkcja zapewnia komfort jazdy i pozwala na większe odzyskiwanie energii.

W całej gamie dostępna jest też dwukierunkowa ładowarka o mocy 11 kW lub opcjonalna o mocy 22 kW z funkcją V2L, która pozwala na zasilanie urządzeń takich jak ekspres do kawy, odkurzacz, czy skuter. Ładowarka jest w stanie dostarczyć energię analogiczną do gniazdka 220 V.

W połączeniu z punktem ładowania Mobilize Powerbox Verso oraz umową na energię elektryczną oferowaną przez Mobilize, ładowarka umożliwia zwrot energii do sieci elektrycznej (V2G).renault megane e tech electric esprit alpine 10 Wiadomości

Renault Megane E-Tech i usługa Plug & Charge

Renault udostępnia właścicielom Megane E-Tech Electric opcję Plug & Charge, która ułatwia ładowanie. Funkcja wkrótce zostanie zintegrowana z Mobilize Charge Pass i wyeliminuje potrzebę posiadania identyfikatora lub karty płatniczej do ładowania w kompatybilnych punktach ładowania DC. Gdy tylko pojazd zostanie podłączony, punkt ładowania rozpozna pojazd i rozpocznie ładowanie, automatycznie łącząc rozliczenie z aplikacją Moje Renault.

Nowe Renault Megane E-Tech – cena w polskich salonach, wyposażenie


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

megane e tech electric Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 1 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 2 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 3 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 4 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 5 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 6 WiadomościRenault Megane E-Tech Esprit Alpinerenault megane e tech electric esprit alpine 8 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 9 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 10 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 11 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 12 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 13 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine 14 Wiadomościrenault megane e tech electric esprit alpine Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultMegane E-Tech Electric
Udostepnij84Tweet53Udostepnij15
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pandina

    To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    3002 udostępnienia
    Udostepnij 1201 Tweet 751
  • Nowy Renault Boreal doceniony przez dziennikarzy. Najlepszy kompaktowy SUV

    2048 udostępnienia
    Udostepnij 819 Tweet 512
  • 3-4 l/100 km? Weekend z Dacią Bigster 1.8 Full Hybrid

    1104 udostępnienia
    Udostepnij 442 Tweet 276
  • To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    6443 udostępnienia
    Udostepnij 2577 Tweet 1611

Testy samochodów

peugeot 407 3 scaled Wiadomości
Testy

Test: Używany Peugeot 407 2.0 140 KM z gazem – wrażenia użytkownika. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Maciej Mokwiński
2021-12-09
renault 5 8 Wiadomości
Testy

Test: nowe Renault 5 E-Tech 150 KM Iconic – powrót legendy w elektrycznym wydaniu

autor Grzegorz Traczewski
2025-10-25
peugeot 208 2012 02 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 208 1.6 eHDi 115 KM – mały oszczędny samochód i do miasta i na trasę. Komfortowy, mało pali i świetnie wygląda. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-07-02
11 citroen c4 i c4 x my2025 pierwsza jazda c4 Wiadomości
Testy

Citroën C4 i C4 X MY2025 – pierwsza jazda. Wielopłaszczyznowy komfort!

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-01-26
peugeot 408 gt 2023 13 scaled Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 408 GT 1.2 130 KM – prawdopodobnie najlepszy samochód w swojej klasie. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2023-01-14

Najnowsze komentarze

  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Inny Anonimowy - Nowy DS 3 ÉDITION FRANCE 2025 gwiazdą w Pałacu Elizejskim
  • Krzysztof - Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • seb - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Roman - Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?
  • E D - Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

Zobacz też

Citroën C3 JCC+ – światowa premiera w Paryżu

Peugeot 208 R2 – nowa rajdówka już po pierwszych testach

Stronniczy przegląd prasy: „Auto-Moto” nr 09/2009

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz