niedziela, 29 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault wkracza w „nową erę”. Nowoczesny kokpit i multimedia dla Megane Electric

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-05-10
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
355 15
2
Renault Megane Electric
317
UDOSTĘPNIEŃ
1.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Kolejne problemy Stellantis. Urzędnicy USA zbadają warunki pracy w jednej z fabryk koncern w Meksyku

Citroën C4 Spacetourer zapalił się w czasie jazdy w Poznaniu. Auto zostało kompletnie zniszczone

Alpine A110 Rédélé. Limitowana seria supersamochodu

Jeszcze w tym roku zobaczymy Renault Megane Electric, które będzie konkurowało na rynku europejskim z Volkswagenem ID.3. Francuski producent zapowiada, że to pierwszy produkt nowej ery, który zostanie wyposażony w nowy kokpit i system multimedialny opracowany przy współpracy z Google.

Renault oferuje w swoich samochodach duże ekrany, systemy wspomagania bezpieczeństwa i sporo opcji personalizacji. Dotyczy to zarówno charakterystyki jazdy, jak i wnętrza, wraz z możliwością konfiguracji menu startowego wyświetlacza za pomocą widżetów. Wraz z debiutem Megane E-Tech Electric, samochody spod znaku rombu czeka prawdziwa rewolucja technologiczna. Dyrektor generalny marki, Luca de Meo zapowiada elektryczny model jako „pierwszy produkt nowej ery”.

Renault i Google

Samochód zostanie wyposażony w zestaw ekranów rozmieszczonych w kształcie litery L na wzór koncepcyjnego Renault Morphoz. Ciągłość pomiędzy cyfrowymi zegarami a wyświetlaczem dotykowym zapewni „niewidzialny” otwór wentylacyjny. Na podobny pomysł ukrycia nawiewów a właściwie eleganckie wkomponowanie ich w deskę rozdzielczą wpadła również marka DS Automobiles w modelu DS 4.Renault Megane Electric

W Renault Megane E-Tech Electric zadebiutuje system multimedialny My Link, który zastąpi obecny Easy Link. Dzięki współpracy z firmą Google, zwiększy się liczba usług i aplikacji, z których skorzystamy w samochodzie a asystent Google będzie odpowiedzialny za realizacje poleceń głosowych. Renault doda nowe systemy wspomagania bezpieczeństwa i ulepszy autonomiczną jazdę poziomu II. Nowy system w następnej kolejności otrzymają inne modele m.in. Kadjar II generacji.

Renault pracuje nie tylko nad technologią, ale również nad komfortem i przestrzenią w kabinie. Selektor zmiany biegów przeniesiono na kierownicę, dzięki czemu zwolniło się miejsce na dodatkowe schowki i półeczki na konsoli centralnej.Renault Megane Electric.

Zasięg do 450 km

Renault Megane E-Tech Electric powstanie na platformie CMF-EV, którą opracowano wspólnie z Nissanem. Długość 4,21 m stawia model poniżej Captura a wygląd zewnętrzny podąży za konceptem eVision. Stylistyka Megane Electric ma podążać za prototypem w 95%. Zmiany będą polegały na wymianie bocznych kamer na tradycyjne lusterka i raczej nie liczymy na wysuwane klamki. Na masce i tylnej klapie zobaczymy nowe logo, które zaprezentowano w pokazowym Renault 5.

Renault Megane eVision, elektryczny crossover
Renault Megane eVision

Moc Megane E-Tech Electric w zależności od wersji będzie wynosiła od 150 do 220 KM. Klienci otrzymają wybór akumulatorów o pojemności 40 i 60 kWh. Większa bateria umożliwi pokonanie do 450 km na jednym ładowaniu. W późniejszym czasie do oferty dołączy również zestaw o pojemności 87 kWh.

Dyrektor generalny Renault nazywa Megane Electric najbardziej konkurencyjnym samochodem elektrycznym na świecie i jest optymistycznie nastawiony do tego produktu. Publiczny debiut pojazdu nastąpi we wrześniu tego roku podczas targów motoryzacyjnych w Monachium. Megane Electric trafi na rynek na początku przyszłego roku a jego produkcją zajmie się zakład w Douai we Francji.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Renault Megane ElectricRenault Megane Electric
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: CaptureVisionKadjarMeganeMorphozRenault
Udostepnij127Tweet79Udostepnij22
Poprzedni

Test: Peugeot e-Traveller – ponad 1000 km elektrycznym vanem

Następny

Nowe Renault Arkana sukcesem. Już 6000 zamówień

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Renault Arkana

Nowe Renault Arkana sukcesem. Już 6000 zamówień

Citroen C5, Peugeot 3008

Używany Citroën C5 z wyświetlaczem od Peugeot 3008

Renault Sport, Alpine Cars

To już koniec Renault Sport. Nadchodzi Alpine!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Gal Anonim - Jest oficjalne stanowisko grupy Renault w sprawie sprzedaży marki Dacia
  • Michał - Peugeot 508 I kontra Peugeot 605: który okaże się lepszy?
  • Wojtek - Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Yaro - Citroën C4 Spacetourer zapalił się w czasie jazdy w Poznaniu. Auto zostało kompletnie zniszczone
  • ernest - DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika
  • Anonimowo - Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Duster1 - Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Roman - Używane: Citroën C5 czy Ford Mondeo? Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 21/2022
  • Anonimowo - Peugeot 208 najchętniej kupowanym samochodem w Europie w kwietniu 2022 r.
  • Grześ - Peugeot 307 z silnikiem 1.6 HDi przejechał milion kilometrów. Milionowy kilometr pod fabryką


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Kolejne problemy Stellantis. Urzędnicy USA zbadają warunki pracy w jednej z fabryk koncern w Meksyku
  • Citroën C4 Spacetourer zapalił się w czasie jazdy w Poznaniu. Auto zostało kompletnie zniszczone
  • Alpine A110 Rédélé. Limitowana seria supersamochodu
  • BWT Alpine F1 Team przed Grand Prix Monako
  • Peugeot 307 z silnikiem 1.6 HDi przejechał milion kilometrów. Milionowy kilometr pod fabryką
  • Peugeot 208 najchętniej kupowanym samochodem w Europie w kwietniu 2022 r.
  • Dacia Logan zniknęła z polskiej oferty marki. Nie kupicie już tego modelu
  • Nowa Dacia Duster trzeciej generacji trafi do Australii. Kiedy to nastąpi?
  • Peugeot 208 Style – wersja limitowana z silnikiem Firefly z Fiata
  • DS 4 1.6 E-Tense 225 KM. Tylko nie dla snobów! – polemika


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.