Przejście na pojazdy elektryczne przyspiesza zmianę całego łańcucha wartości i przekształca naszą działalność, tworząc w ten sposób nowe możliwości. Aby je wykorzystać i zająć się nowymi obszarami wzrostu, musieliśmy stworzyć nową markę, po raz pierwszy w historii Renault Group – powiedział Luca de Meo, dyrektor generalny Renault.
Dzisiaj podczas pierwszego Dnia Mobilizacji, wraz z CEO Mobilize Clotilde Delbos i kolegami z kierownictwa, podzieliliśmy się naszą wizją przyszłości marki. Misja jest jasna: chcemy, aby Mobilize przyczynił się do co najmniej 20% obrotów Grupy do 2030 roku, na bardzo dochodowych biznesach. Chcemy, aby grupa wykraczała poza motoryzację, stając się zwrotem w kierunku przyszłości mobilności – mówił de Meo.
Mamy wszystko, czego potrzeba, aby odnieść sukces. Wiemy, jak tworzyć pojazdy specjalnie zaprojektowane, dzięki dedykowanym zespołom inżynieryjnym i projektowym. A dziś rozpoczynamy zupełnie nowy model biznesowy z Vehicle-as-a-Service (samochód jako usługa), z kompletną ofertą opartą na zintegrowanym ekosystemie oprogramowania – dodał dyrektor Renault.
Ponadto RCI Bank and Services, od teraz nazywany Mobilize Financial Services, będzie kluczem do przyspieszenia wdrażania rozwiązań mobilnych poprzez wynajem długoterminowy i subskrypcje samochodów. Nasz cel jest ambitny: osiągnięcie 1 miliona wypożyczeń i 200 tysięcy abonamentów do 2030 roku. Przyszłość zaczyna się teraz – podsumował Luca de Meo.
Najnowsze komentarze