Renault jest najpopularniejszą marką samochodów francuskich w Polsce w 2005 roku. Dzieje się tak zarówno w przypadku samochodów nowych jak i używanych – pokazują statystyki oficjalne.
Udział marek francuskich w polskim rynku jest nadal niewielki. Miejmy nadzieję, że będzie to się zmieniać – bo są to samochody komfortowe, zaawansowane technicznie i z bogatym wyposażeniem.
Marki posiadanych samochodów kupionych jakowe nowe:
Renault 6%
Peugeot 2%
Marki posiadanych samochodów kupionych jakowe używane:
Renault 6%
Citroen 2%
Badanie sposobu nabycia samochodów osobowych przeprowadzono w okresie 05.05.2005 – 09.05.2005 na łącznej próbie 1005 Polaków w wieku 15 i więcej lat, metodą wywiadów bezpośrednich z użyciem kwestionariuszy papierowych. Próba jest reprezentatywna dla populacji Polaków w wieku 15 i więcej lat ze względu na województwo, wielkość miejscowości zamieszkania, płeć, przedział wiekowy i wykształcenie badanych.
Powyższe wyniki nie wymagają w zasadzie komentarza. Jednak zupełnie inny obraz wyłania się ze statystyk internetowych Francuskie.pl . Tutaj badana grupa rozkłada się mniej więcej po równo – procentowo prawie tyle samo osób szuka informacji o Renault, Peugeot i Citroenie.
Wkrótce – idąc śladem tej informacji – zaprezentujemy dokładne zestawienie danych z systemu monitorowania serwisu.
Najnowsze komentarze