Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Renault: nie ma cudownego przepisu na sukces. Spójność wyników ze strategią Renaulution

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2024-11-04
w Wiadomości, Renault
Czas czytania 3 minut
304
A A
2
Renault 5 E-Tech

Na tle mało zadowalających wyników finansowych wielu europejskich producentów, Grupa Renault jest wyjątkiem. Firma potrafi przyciągać klientów do swoich salonów zwiększając przychody w III kwartale. Dyrektor marki, Fabrice Cambolive, przekonuje w wywiadzie dla Auto-Infos, że nie ma cudownego przepisu na sukces.

Osiągnięcie dobrych wyników polega na oferowaniu atrakcyjnej gamy modelowej, która od ogłoszenia planu Renaulution w 2021 roku mocno się rozwinęła. W tym roku zadebiutował na rynku europejskim Renault Rafale, Captur po face lfitingu, Symbioz, a także R5 i Scenic E-Tech Electric. Nie bez znaczenia jest również strategia ukierunkowana na dostosowanie się do norm środowiskowych i oferta samochodów łączących emocje i nowoczesność.

Peugeot 408 – reklama

Dyrektor marki Renault, Fabrice Cambolive w wywiadzie dla portalu Auto-Infos opowiedział o sukcesach, nowych modelach oraz zainteresowaniu, jakie wzbudziły pojazdy spod znaku rombu na tegorocznym salonie samochodowym w Paryżu. Podczas targów odbyła się światowa premiera nowego Renault 4 E-Tech, ale można było zobaczyć także R5, ciekawe pojazdy koncepcyjne prezentujące przyszły kierunek stylu marki oraz aktualną ofertę francuskiego producenta.

Stellantis i Renault inwestują w Maroku. Tu powstają Dacia Sandero i Citroën Ami

Renault 4 i 5 E-Tech to mieszanka emocji i nowoczesności

„Spacerując po hali 6, która przypominała trochę naszą „wioskę”, miło było zobaczyć, jak klienci odkrywają wszystkie nasze modele, doceniają ich komplementarność i zapoznają się z naszymi ofertami mobilności” – powiedział Fabrice Cambolive i dodał, że Renault 5, cieszyło się zainteresowaniem przez cały tydzień.Renault Embleme

Warto przeczytać!

renault master Wiadomości

Nowy Renault Master ponownie bezkonkurencyjny – „Best Large Van 2026” według Parkers

2025-11-10
renault twingo 1 Wiadomości

250 dziennikarzy z całej Europy obejrzało nowe Renault Twingo. Zielona ikona wraca na scenę!

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Zaskakujące wyznanie w autobiografii nieżyjącego już szefa Renault

2025-11-09

Dyrektor generalny marki uważa, że zarówno R5, jak i R4 wykraczają poza styl vintage. „To raczej mieszanka emocji i nowoczesności. Dzięki Renault 4 lub Renault 5 ludzie nawiązują więź ze swoją przeszłością, rodziną, odkrywając jednocześnie nowoczesność i nowe technologie. Ta równowaga pomiędzy tradycją a innowacją sprawdza się bardzo dobrze” – powiedział.

Spójność z planem Renaulution

Zapytany o receptę na sukces, który marka osiągnęła w 2024 pod względem wyników finansowych na tle innych producentów europejskich, Cambolive odpowiedział, że „nie ma cudownego przepisu. Jeśli porównamy wyniki finansowe ze strategią wyznaczoną trzy lata temu w ramach planu Renaulution, zobaczymy dużą spójność. Postawiliśmy na stopniowe wchodzenie na wyższy poziom, lepszą dystrybucję kanałów sprzedaży i ukierunkowaną elektryfikację w Europie” – powiedział. „Dziś z dumą przedstawiam naszym klientom zrównoważoną gamę modeli hybrydowych oferujących zoptymalizowane zużycie paliwa i szybko rozwijającą się ofertę pojazdów elektrycznych” – dodał.

Podkreślił zrównoważenie obecności we wszystkich segmentach, w tym rozwój oferty w segmencie C i napędów hybrydowych i elektrycznych.

Źródło: auto-infos.fr


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

1 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: SymbiozRafaleScenic E-Tech Electric5 E-Tech4 E-TechRenault
Udostepnij111Tweet69Udostepnij19
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
2 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15079 udostępnienia
    Udostepnij 6032 Tweet 3770
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2351 udostępnienia
    Udostepnij 940 Tweet 588
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6431 udostępnienia
    Udostepnij 2572 Tweet 1608
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4438 udostępnienia
    Udostepnij 1775 Tweet 1110

Testy samochodów

Peugeot 308 37 300x199 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 1.6 THP GTi 200 KM – kompaktowy samochód z mocną benzyną. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-11-13
Test Peugeot 508 SW II generacji 2.0 BlueHDi 180 EAT8 01 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 508 SW II generacji 2.0 HDi 180 KM. Kombi wyższej klasy. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2019-09-22
citroen c5 aircross 1 5 blue hdi shine 33 scaled Wiadomości
Testy

Test: Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi 130 KM z automatem EAT8. Ile pali diesel i jak jeździ?

autor Tomasz Nowicki
2023-11-01
peugeot 207 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 207 1.6 16V 110KM – miejski lew z oszczędnym silnikiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2006-11-29
01. Test Osiem powodów by kupić Peugeota 308 SW GT BlueHDi 180 EAT8 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW GT BlueHDi 180 EAT8 – Osiem powodów, by go kupić. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2018-04-11

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

F1: Przed Grand Prix Kanady

Kradzione VW szkodzi czyli właściciele aut niemieckich żyją w ciągłym stresie

Na pokładzie DS 4 – pierwsze wrażenia z prezentacji luksusowego kompaktu

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
2
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz