Renault i AS Monaco ogłosiły nawiązanie współpracy na nadchodzący sezon. Partnerstwo będzie sposobem na promocję modelu R5 E-Tech electric.
Logo R5 pojawi się z przodu koszulek noszonych przez zawodników AS Monaco we wszystkich meczach Ligi Mistrzów, a także na kieszonkach stroju drużyny w meczach Ligue 1. Symbol będzie również widoczny na Stadionie Ludwika II oraz w materiałach komunikacyjnych klubu.
Renault 5 E-Tech electric to samochód o ponadczasowej urodzie, który ma dla Renault wartość symboliczną. Reprezentuje nie tylko strategię odnowy “Renaulution”, ale również odrodzenie marki i przejście kultowego modelu na napęd elektryczny. Produkowany w zakładzie w Douai we Francji, R5 E-Tech electric jest także pierwszym całkowicie elektrycznym pojazdem – obok Scenica E-Tech electric – który otrzymał certyfikat “Origine France Garantie” od Bureau Veritas.
W ramach współpracy Renault dostarczy AS Monaco flotę około dwudziestu samochodów.
Zobacz także: Pierwsze egzemplarze Renault 5 już trafiły do dealerów, chociaż na razie nie w Polsce
Promocja Renault 5 E-Tech electric
W kluczowym etapie wprowadzenia Renault 5 E-Tech electric na rynek, Renault będzie promować swój nowy pojazd poprzez szereg wspólnych inicjatyw z AS Monaco i rozszerzoną siecią dealerską.
“Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z klubem piłkarskim AS Monaco w tym sezonie. Łączą nas silne więzi, oparte na naszej historii i wartościach. Oba podmioty, założone ponad sto lat temu, mają zasięg krajowy i międzynarodowy. Staramy się wdrażać strategie koncentrujące się na czystej mobilności. To partnerstwo pojawia się w czasie, który zapowiada się ekscytująco i znacząco dla nas obu, wraz z wprowadzeniem na rynek Renault 5 E-Tech electric, kultowego samochodu inspirującego prawdziwą pasję, oraz obchodami stulecia AS Monaco” – powiedział Laurent Aliphat, Wiceprezes Renault ds. Marketingu i Kontentu marki.
Najnowsze wiadomości motoryzacyjne z kraju i ze świata
“Chciałbym powitać Renault i Renault 5 E-Tech electric w rodzinie partnerów AS Monaco! Wraz z powrotem klubu do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie, a także obchodami stulecia, cieszymy się, że Renault wspiera nas w naszej europejskiej kampanii i przez cały sezon Ligue 1, który zapowiada się szczególnie ekscytująco. Dzięki temu nowemu partnerstwu z Renault, globalną marką, oraz jej Renault 5 E-Tech electric, samochodem ikonicznym i ekologicznym, ponownie demonstrujemy atrakcyjność AS Monaco. Czekamy na współpracę z Renault i wzajemne wspieranie się w osiąganiu naszych celów” – powiedział Thibaut Chatelard, Dyrektor ds. Marketingu i Przychodów, AS Monaco.
Nowe Renault Megane E-Tech – cena w polskich salonach, wyposażenie
Najnowsze komentarze