We Francji powstał nowy koncepcyjny salon dealerski Renault, który skupia się na doświadczeniach klientów z pojazdami i jazdach próbnych. Na miejscu znajduje się trzydzieści samochodów testowych.
Branża motoryzacyjna zmierza w kierunku przeniesienia doświadczeń zakupowych do internetu, ale Renault nie zapomina o salonach dealerskich, bezpośrednim kontakcie klienta z samochodem i oczywiście jazdach testowych, które pozwalają lepiej zapoznać się z charakterystyką danego modelu. Założony w 1959 roku salon Grupy Thivolle w miejscowości Saint-Etienne, przez ostatnie dwa lata przechodził metamorfozę w pierwszą we Francji koncepcyjną koncesję Renault Live.
Projekt jest prostszy i bardziej dostępny dla klienta, przeprojektowano recepcję oraz otoczenie wokół salonu. W centrum uwagi znalazła się bogata ekspozycja gamy modelowej, testy i personalizacja pojazdów. Flota około trzydziestu samochodów testowych Renault jest stale wystawiona na zadaszonej przestrzeni, aby zachęcić do zajęcia miejsca za kierownicą.
Reorganizacja koncesji Renault Saint-Etienne umożliwiła również promocję pojazdów używanych. Na placu, czterokrotnie większym niż dotychczas, mieści się ponad 200 samochodów. Powiększył się również zespół sprzedawców.
Dzięki zmianie organizacji, Grupa Thivolle wdraża również nowe usługi Renault w swoim salonie:
- Umówienie na przegląd pojazdu online
- Renault Mobility: usługa carsharingu i wynajmu pojazdów dostępna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
- Stacja ładowania pojazdów elektrycznych
- Drop The Key – usługa zostanie wprowadzona dla usług posprzedażowych do końca roku 2021. Dzięki dedykowanej aplikacji i systemowi skrzynek będzie można zostawić swój pojazd w warsztacie o każdej porze dnia i nocy. Aplikacja zapewni klientowi nowe funkcjonalności, takie jak płatności online i zdalne monitorowanie postępu prac.
„Mieliśmy idealnie zlokalizowaną koncesję, 200 metrów od „Chaudron”, legendarnego stadionu Geoffroy-Guichard, ale niezbyt funkcjonalną. Mamy teraz całkowicie przeprojektowany biznes, z możliwie jak największą liczbą samochodów znajdujących się w widocznym miejscu i dostępnych do jazd testowych. Nasze zespoły są w pełni zmobilizowane, aby wspierać, doradzać i zadowolić naszych klientów w tym nowym koncepcyjnym salonie Renault Live” – powiedział Jean-Paul Thivolle, dyrektor generalny Grupy Thivolle.
Najnowsze komentarze