Jako Partner Premium French Open w 2022 roku, Renault mocno się zaangażowało, uruchamiając program Give Me 5, nowy projekt w całości poświęcony młodemu pokoleniu.
Trzy place zabaw zainaugurowane w towarzystwie przedstawicieli władz, stowarzyszeń lokalnych i przedstawicieli marki Renault w siedzibach w Lyonie, Grigny i Marsylii to pierwsze konkretne przykłady. Renault potwierdza w ten sposób swój zamiar przesunięcia punktu odniesienia, zachęcając młodych ludzi z priorytetowych dzielnic do uprawiania sportu w ich miastach.
Fundusze potrzebne do realizacji tych projektów, ogłoszonych w kwietniu, zostały zebrane dzięki „Let Challenge” utworzonemu podczas turnieju Roland Garros w 2022 roku. Za każdym razem, gdy piłka serwisowa trafiała w górną część siatki, zanim wpadła na boisko przeciwnika, Renault dokładało 100 euro do funduszu przeznaczonego na renowację boisk w priorytetowych dzielnicach, dzięki czemu budżet pierwszych trzech projektów wyniósł 235 tysięcy euro.
Przy współpracy z organizacją Peint à la Main (PALM) w Lyonie i Grigny oraz stowarzyszeniem Fête le Mur w przypadku placu zabaw w Marsylii, Renault wspiera młodych ludzi z udziałem artystów. Wybrane materiały są trwałe i odporne na upływ czasu. Na przykład w Lyonie i Grigny pierwsza warstwa nawierzchni kortów wykonana jest z gumy pochodzącej z recyklingu opon, natomiast w Marsylii parkiet wykonany jest ze zużytych piłek tenisowych, poddanych recyklingowi.
„Projekt Give Me 5 wyraża nasze pragnienie pozostania popularną marką, która jest blisko naszych klientów. Podjęliśmy zobowiązania, kiedy ogłosiliśmy nasze partnerstwo z Roland-Garros i jesteśmy dumni, że udało nam się je zrealizować w pierwszym roku. Zapewnienie dostępu do tenisa dla jak największej liczby osób jest głównym wyzwaniem dla naszego partnerstwa, które opiera się na zrównoważonej mobilności i odpowiedzialności społecznej. To dopiero początek, w przyszłym roku będą kolejne niespodzianki – powiedział Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu marki Renault.
Po wdrożeniu projektu Give Me 5 w tych pierwszych trzech miejscach we Francji, Renault planuje już od przyszłego roku rozszerzyć tę inicjatywę społeczną nie tylko we Francji, ale także w innych krajach europejskich, aby dalej przesuwać linie.
Najnowsze komentarze