Renault Samsung Motors Co. pod zarządem francuskiego producenta samochodów Renault S.A. zachowa znak firmowy „oka burzy”, nawet jeśli zdecyduje się na usunięcie Samsung Motors z nazwy korporacyjnej.
Firma w czwartek zaprzeczyła pogłoskom, że wkrótce zmieni logo na to znane nam z Europy. Romb nie pojawi się w Korei. Samochody produkowane w fabryce w tym kraju mają swoje własne logo. „Polityka w zakresie tego znaku nie ulegnie zmianie, ponieważ firma ma nadal prawo używać własnego emblematu”, powiedział przedstawiciel Renault Samsung Motors mediom.
Renault Samsung może usunąć Samsunga ze swojej nazwy korporacyjnej, ponieważ umowa na znak towarowy wygasa 4 sierpnia. Musi jeszcze zdecydować o zmianie nazwy firmy.
Renault Samsung Motors używa dwóch logo: logo korporacyjnego i logo marki. Pierwsze z nich dotyczy komunikacji korporacyjnej i jest adaptacją logo grupy Samsung. Drugim jest logo „oko burzy”, które jest używane jako znaczek marki i w reklamie. Hasło reklamowe Renault Samsung Motors brzmi „Odkryj różnicę” i zostało wprowadzone w 2009 roku. Według firmy odnosi się do wyjątkowej jakości swoich produktów.
źródło: Korea Herald
Najnowsze komentarze