Kierowca zawsze powinien być skupiony na drodze, ale czasami okoliczności na to nie pozwalają. Czy jest na to sposób? Renault w zabawnej reklamie modelu Scenic przekonuje, że tak.
Kierowca, który podróżuje z pasażerami, musi liczyć się z tym, że ich zachowanie bywa nieprzewidywalne. W zupełnie niespodziewanym momencie mogą na przykład podzielić się bardzo ważną, a wręcz szokującą informacją. Taką scenkę widzimy w najnowszej reklamie modelu Renault Scenic pod tytułem Airport.
Film ukazuje dwóch mężczyzn jadących samochodem. Jeden z nich oświadcza, że jedzie do Las Vegas, co już może wywołać zaskoczenie, ale w następnej kolejności informuje, że w podróż wybiera się z byłą żoną kierowcy. Później może być już tylko ciekawiej. Okazuje się biorą ślub, a kobieta, o której mowa, jest w ciąży. Jak tu skupić się na drodze? ;-) No właśnie, każda z poruszających informacji skutkuje rozproszeniem uwagi kierowcy, przyspieszaniem lub zjechaniem z wyznaczonego kierunku. Film nie byłby reklamą, gdyby z przy tej okazji nie prezentował zalet samochodu, a w tym przypadku technologii obecnej na pokładzie. W Renault Scenic znajdziemy adaptacyjny tempomat, który zmniejszy prędkość, gdy zbyt szybko zbliżymy się do pojazdu przed nami, asystent pasa ruchu oraz system awaryjnego hamowania.
Hasło reklamowe brzmi: „Niech zaskoczy Cię życie, nie droga” ;)
Najnowsze komentarze