Renault Scenic i Grand Scenic 1.7 Blue dCi z automatem EDC

7 86

Renault Scenic i Grand Scenic z silnikiem 1.7 Blue dCi jest dostępny z przekładnią automatyczną EDC. W polskiej ofercie dwusprzęgłowy automat jest oferowany w wersji o mocy 150 KM.

W zeszłym roku do oferty Renault Scenic i Grand Scenic trafiły nowe jednostki napędowe. Samochód można zamawiać zarówno z benzynowym silnikiem 1.3 TCe o mocy 140 oraz 160 KM, jak i nowym dieslem BluedCi o pojemności 1.7 litra. Wysokoprężna jednostka dostarcza 120 KM mocy i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 1.750 obr./min. lub w mocniejszej wersji 150 KM oraz 340 Nm. Oprócz pojazdu z 6-biegową manualną skrzynią biegów, można zamawiać także model z automatem. Przekładnia EDC jest dostępna w polskim cenniku dla 150-konnego wariantu silnika, wkrótce oferta zostanie poszerzona o model Scenic i Grand Scenic Blue dCi 120 EDC.

Cena Renault Scenic Blue dCi 150 EDC wynosi 118.900 zł, samochód jest droższy o 7.000 zł od wersji z przekładnią manualną. Apetyt na paliwo tego modelu wynosi według danych producenta 4,8 l/100 km. Automatyczna skrzynia EDC jest oferowana także z silnikiem TCe.

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
4 Wątki komentarzy
3 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
7 Autorzy komentarzy
MarcoDawidPiotrKrzysztofSceniomaniak Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Lu
Gość
Lu

W końcu diesel godny tak dużego auta ale cena z kosmosu

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

dlaczego nie ma 1,3TCe 160KM i 1.7dCi ze skrzynia manualną !

Piotr
Gość
Piotr

W sumie to trochę szkoda ale z drugiej strony edc z nowymi dieslami jest dobrym pomysłem. Nowe diesle mają sporo dość mocno uderzającego momentu który jest raczej średnio przyjemny na pierwszych krótkich biegach.

Za to benzyniak naprawdę szkoda…

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

1.7dCi z automatem 4,8 l/100 km, chyba w warunkach laboratoryjnych, bo w prawdziwych miejscach warunkach wyjdzie 9/100 jak nie więcej ;-)

Krzysztof
Gość
Krzysztof

Bez przesady, EDC nie podnosi tak spalania jak hydrokinetyk, a okolice 10l to robi 2 tonowy Espace4.

Dawid
Gość
Dawid

Moim skromnym zdaniem powinny wrócić silniki 2.0 z poprzedniej generacji
Zarówno diesel jak i benzyna
Downsizing nie wszystkim pasuje…

Marco
Gość
Marco

Brakuje mi prawdziwego benzyniaka, a przecież mieli z wiadro tych modeli, jak K4M/F4R tak i F5/RM