Renault przekroczyło właśnie poziom 800 tysięcy nowych samochodów sprzedanych w Indiach. Marka nie spoczywa na laurach i zamierza zintensyfikować wysiłku w celu zwiększenia sprzedaży na tym obiecującym rynku.
Renault ogłosiło, że skumulowana sprzedaż w Indiach, jednym z pięciu najważniejszych rynków świata, przekroczyła osiemset tysięcy egzemplarzy. „Jesteśmy niezmiernie zadowoleni z przekroczenia progu 8 lakh sprzedaży w Indiach. To była fenomenalna podróż” – powiedział Venkatram Mamillapalle, szef marki w tym kraju.
Skąd tak duży sukces na tym trudnym rynku? Indie to przede wszystkim walka ceną i pakietem wyposażenia. Renault udało się stworzyć odpowiednią strategię produktową i odpowiednio podejść do komunikacji. Jednocześnie zbudowano bardzo dobrze dostosowane do rynku modele, które przy rozsądnych kosztach oferują bardzo dużo. Przykładem takiego auta jest Triber, budowany tylko i wyłącznie na rynek indyjski.
Samochód ten, podobnie jak model Kiger, udało się zbudować dzięki efektywnej współpracy między francuski oraz indyjskimi zespołami projektowymi. Większość materiałów i podzespołów pochodzi również z rynku lokalnego. Renault dysponuje również bardzo rozbudowaną siecią ponad pół tysiąca punktów sprzedaży i 250 serwisów.
W planach jest wprowadzenie nowych samochodów, takich jak najnowsza odsłona modeli Duster oraz Bigster, modernizacja istniejącej oferty a także rozbudowa oferty w sieci. Prowadzone są działania w zakresie reklamy oraz budowy wizerunku – tak aby jak najwięcej osób mogło dowiedzieć się o propozycjach Renault.
źródło: Car Toq
Najnowsze komentarze