Renault Symbioz będzie tańszy a to za sprawą nowego, podstawowego poziomu wyposażenia. Do trzech wersji: Techno, Esprit Alpine oraz Iconic dołączył najtańszy wariant Evolution, który jest skierowany do flot oraz klientów, którzy wolą zrezygnować z tego i owego dla uzyskania bardziej atrakcyjnej ceny. Samochód można już zamawiać na rynku francuskim.
Renault Symbioz Evolution jest oferowany we Francji w cenie 33.400 euro, która jest o 1.500 euro niższa od poziomu Techno. Klienci mogą zamawiać model także w leasingu za 330 euro miesięcznie.
Przystępna cena, jak można się domyślić, nie bierze się znikąd. Wiąże się z ograniczeniem wyposażenia, ale na szczęście marka Renault nie obcięła wszystkiego. W standardzie znajduje się system wspomagania parkowania tyłem z kamerą cofania, karta hands-free, elektryczny hamulec postojowy, automatyczna klimatyzacja i system OpenR Link z 10,4-calowym ekranem dotykowym. Zamiast 18-calowych aluminiowych felg z wersji Techno francuska marka proponuje stalowe 17-tki z kołpakami a płomienny, czerwony lakier, który stracił status podstawowego, zastąpiono zimną bielą. W kabinie zwraca uwagę również mniej designerski selektor zmiany biegów.
Na liście wyposażenia znajdziemy antenę w kształcie płetwy rekina, przyciemniane szyby tylne, reflektory Full LED PureVision, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, fotel kierowcy z regulacją wysokości, 7-calowe zegary cyfrowe oraz obowiązkowy zestaw wspomagania prowadzenia.
Renault Symbioz z nowymi silnikami w 2025 roku
Aktualnie Renault Symbioz jest dostępny wyłącznie w wersji full hybrid E-Tech 145, ale w 2025 roku dostępne będą również dwie łagodne hybrydy. Francuska marka obiecuje wyższą moc i jeszcze bardziej przystępną cenę w okolicach 30 tys. euro. Podczas prezentacji Symbioza polski oddział Renault obiecał, że jeszcze we wrześniu samochód będzie dostępny na naszym rynku. Oznacza to, że lada chwila zamówimy model w bardziej przystępnej cenie niż w momencie rynkowego debiutu, czyli poniżej 135.900 zł.
Symbioz Evolution jest skierowany zarówno do rodzin, jak i firm, które poszukują oszczędnego samochodu z przestronnym bagażnikiem i w dodatku w konkurencyjnej cenie. Symbioz wzmacnia podstawową gamę Renault w segmencie C i zajmuje miejsce pomiędzy Capturem a Australem. Mierzący 4,41 m długości model uzupełnia również rodzinę pełnych hybryd E-Tech, w skład której wchodzą już Arkana (4,57 m) i Austral (4,51 m).
Najnowsze komentarze