Renault Talisman przeszedł niedawno facelifting, jednak nie będzie można go już zamówić z silnikiem 1.8 TCe o mocy 225 KM. Wszystko z powodu wejścia w życie nowych norm emisji spalin Euro 6DFull.
Zobacz: test Renault Talisman 1.7 bluedCi 150 KM
Informację dostaliśmy od jednego z naszych Czytelników, który próbował zamówić taki samochód i potwierdziliśmy ją u importera. Jaka jednostka zastąpi najmocniejszą benzynę? Dzisiaj jest jeszcze za wcześnie by o tym mówisz. W Renault jest świadomość potrzeby posiadania mocniejszych jednostek a w przygotowaniu znajdują się nowe napędy hybrydowe. Jednak które z nich i czy w ogóle trafią do aktualnych modeli – nie wiadomo.
15 sztuk nowych Talismanów 225 KM dostępnych w Polsce
Otrzymaliśmy również informację, że w polskiej sieci dealerskiej zostało 15 samochodów z tym silnikiem – większość z nich w bardzo popularnej wśród klientów wersji nadwoziowej Grandtour. Jest to więc ostatni moment na zakup i jeśli planowaliście nabyć Talismana, warto już teraz odezwać się do dealera.
Zobacz: test Renault Talisman 225 S-Edition
Renault znajduje się w okresie transformacji i musi wprowadzić oszczędności, wynikające z planu nowego szefa grupy. Luca de Meo zapowiedział m.in. szereg nowych modeli elektrycznych i hybrydowych oraz przegląd planów dotyczących aktualnych modeli. Talisman będzie produkowany jeszcze przez kilka najbliższych lat, nie jest więc wykluczone, że otrzyma któryś z nowych napędów.
Wiele osób docenia ten samochód ze względu na bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Obecnie w ofercie znajdują się samochody z silnikami o mocy 160 KM (benzyna) oraz 150, 160 i 200 KM (diesel). Najtańszy Talisman kosztuje 112.900 zł, najdroższa wersja z 200-konnym dieslem i automatyczną skrzynią biegów w wersji Initiale Paris to wydatek 171.900 zł.
Najnowsze komentarze