Renault Talisman już po face liftingu. Na rynku pojawi się w czerwcu

20 3 177

Nowości Renault debiutują zgodnie z ustalonym kalendarzem. Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2015 roku, swoją premierę miały modele Megane oraz Talisman. W roku 2020 podczas salonu samochodowego w Genewie zobaczymy ich odświeżone wersje. Oto, jak zmienił się następca Laguny.

Na pierwszy rzut oka Renault Talisman nie zmienił się zbyt wiele. W przedniej części subtelnej kosmetyce poddano kratkę grilla, przedni zderzak i dodano chromowaną listwę. Pojazd wyposażono w adaptacyjne reflektory w technologii LED Matrix, chromowane dekoracje tylnych lamp oraz dynamiczne światła kierunkowskazów podobnie, jak w modelu Megane. Oferta została uzupełniona nowymi kolorami nadwozia: Baltic Grey, Vintage Red i Highland Grey, a także nowymi wzorami felg o średnicy od 17 do 19 cali.Renault Talisman

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Eleganckie wnętrze i cyfrowe zegary

Wnętrze podąża za mniejszym modelem w ofercie, dlatego face lifting Talismana nie mógł odbyć się bez dużych ekranów. Za kierownicą umieszczono w pełni cyfrowy panel wskaźników o przekątnej 10,2 cala (standardowo w wersji Intens) a także pionowy ekran systemu multimedialnego Easy Link, który może mieć przekątną od 8,7 do 9,3 cala. Styliści poddali zmianom panel klimatyzacji. Po odświeżeniu otrzymał pokrętła, które wyświetlają temperaturę. Dodano indukcyjną ładowarkę do telefonu, bezramkowe lusterko wsteczne oraz większe uchwyty na kubki z chromowanymi wstawkami.Renault Talisman

Chromowane wykończenie podkreśla również kształt konsoli centralnej. Wśród nowości nie zabrakło nastrojowego oświetlenia w 8 wersjach barwnych.Renault Talisman

Nowy Renault Talisman otrzymał pół-autonomiczny system jazdy poziomu 2, który został nazwany Highway & Traffic Jam Companion. Działa przy prędkości od 0 do 160 km/h i ma możliwość całkowitego zatrzymania samochodu bez udziału kierowcy.

Co pod maską?

Napęd pojazdu pochodzi od jednostki benzynowej 1.3 TCe o mocy 160 KM oraz silnika 1.8 TCe o mocy 225 KM. Wśród diesli w ofercie znajdziemy silnik 1.7 Blue dCi o mocy 120 lub 150 KM, który współpracuje z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Większy motor 2.0 Blue dCi będzie oferowany w wersjach o mocy 160 i 200 KM i zostanie sprzężony z 7-biegową skrzynią EDC.

Renault Talisman trafi do sprzedaży w czerwcu 2020 roku.

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
14 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
15 Autorzy komentarzy
Krzysztof GregorczykAArtPiotrJakman Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Lupus
Gość
Lupus

Jest nadal pięknie. Wymienili r-linka. Dodali systemy automatycznej jazdy. Mam nadzieję, że poprawili skrzynie. Czekam z niecierpliwością na czerwcową premierę.

ToJa
Gość
ToJa

W sumie fajne auto. Zasługuje na lepsze docenienie. Nowe multimedia, trochę autonomii. Wreszcie sensowna paleta silników.

RR
Gość
RR

Przecież ta paleta silników jest niezmienna od ponad roku. Tylko w Polsce z uwagi na słaby popyt wycofali 120KM diesla.

Stefan
Gość
Stefan

Masz takie?? Ja mam i uwierz – nie fajne. Dużo za dużo problemów.

ToJa
Gość
ToJa

A jakieś konkrety? Tak z ciekawości.

Przemek
Gość
Przemek

Żabojady jednak nie potrafią robić liftingu, pierdoły zmienili, nic co by choć trochę dodało smaczku, wymuszone systemy przez UE, ale pewnie będą piali z zachwytu i cena będzie kosmos… A później się dziwią że auto z przyklejonym tabletem (które nota bene można było teraz poprawić) się nie sprzedaje… O rynku wtórnym nie wspomnę, bo jak mam kupić 4 letniego talismana za 55-60 tys to wolę kupić 2 lata starsze Audi i mieć auto, które przynajmniej za 3 lata nie poleci z cena na łeb na szyję…

Taaa
Gość
Taaa

Pozwole sobie nie zgodzic sie z Twoja opinia. Nie poprawia sie czegos co jest dobre. A sylwetka Talismana jest swieta – fantastycznie zaprojektowana linia. Dopracowania WLASNIE wymagalo wnetrze i multimedia. Miejmy nadzieje ze oczekiwania zostana zaspokojone. Jezeli cena utrzyma sie na aktualnym pulapie to w segmencie D jest to lider jezeli chodzi o rozsadny wybor tzn cena/jakosc. Nie to co ten przereklamowany 508…

Stefan
Gość
Stefan

Pozwolę sobie nie zgodzić się z Twoją opinią. Taliban dobry!! Ale mnie rozśmieszyłeś. Niczego tak bardzo nie żałuję jak wydanie 130k pln na to g….. A mówili kup Superba, Mondeło ba nawet Paska ale nie głupi byłem. Jakość w Renault nie istnieje – na pewno nie w Talizmanie.

Igor
Gość
Igor

A co z nim nie tak?. Wizualnie samochód bardzo ładny. Użytkuję dwuletnią Megę i nie mam z nią żadnych problemów. Myślałem o zmianie na Talismana.

Daniel
Gość
Daniel

Jeździłem czterema testowymi Talismanami. Każdy miał szyberdach. Każdy powyżej 160 km/h tak wył, że trzeba było zasuwać roletę dachową. A tak to sam uwielbiam osobiście Talismany za ich wygląd, fajne prowadzenie i komfort podróżowania. :)) Mam nadzieję, że ten problem zostanie po lifcie poprawiony.

Jakman
Gość
Jakman

Testowałeś je w Niemczech?

A
Gość
A

Pewnie w mieście.

Taaa
Gość
Taaa

A konkretnie co jest nie tak? I czy czasami nie kupiłeś wersji beta zwanej inaczej first edition?

ToJa
Gość
ToJa

Swoją drogą nie rozumiem jak oni mogli coś takiego zrobić. Po problemach z Laguną II i stereotypowi jaki został, wypuścili najpierw wersje przedprodukcyjne dla dziennikarzy, a potem „beta edition” dla klientów. Masakra

Piotr
Gość
Piotr

Czy 1.3 tce 160km nadal będzie oferowany z automatem? Inne źródło podało, że będzie sprzężony z 6 biegowym manualem

Art
Gość
Art

To piękny samochod. Jednak pojemność balu w wersji z 4control jest śmieszna. W wersji 1.8 225 tankowanie co 350 kilometrów. Jest to duża strata czasu. Ja płace gotówka i kuszeń potem wysłuchiwać a może kawa, a może zapalniczka, a może hot dog. Masakra jest to wciskanie dodatków na stacjach.

A
Gość
A

W zasadzie to nie wiem, czy to post o obsłudze klienta na stacjach, o wysokim spalaniu, o małym zbiorniku… aż mi się wierzyć nie chce szczerze mówiąc. Mam Mege 1.3 TCE i w mieście nie wchodze powyżej 6,5l benzyny. Jak trzeba jeździć, żeby tyle spalać?

A
Gość
A

A jak to jest, ze na francuskiej stronie nie ma nic o nowym Talismanie, za to o Espace. A my w PL nie słyszeliśmy o FL tego ostatniego? Czy coś mi umknęło?

Krzysztof Gregorczyk
Editor
A
Gość
A

Dzięki Krzysztof! :)