czwartek, 11 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Talisman – to ostatnie chwile na zakup dużego rodzinnego kombi klasy średniej

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2021-10-03
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
6.8k 358
21
6.1k
UDOSTĘPNIEŃ
20.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu

Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja

Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”

Renault Talisman, który niedawno przeszedł facelifting, to jeden z ostatnich przedstawicieli klasy średniej. Segment D powoli zanika. Tymczasem Renault nadal oferuje taki samochód i to w całkiem dobrej cenie. Duży, przestronny, ze sporym bagażnikiem i wygodnym wnętrzem oraz silnikami benzynowymi oraz diesla.

Ceny nowych samochodów stale idą w górę i dzisiaj zakup kompaktu za 100 tysięcy złotych nie jest niczym szokującym. Dlatego też warto łaskawym okiem spojrzeć na klasę wyżej, gdzie nadal można zamówić Talismana. Rodzinny i przestronny samochód ze sporym bagażnikiem i świetnym wyglądem, wyposażony w automatyczną skrzynię biegów można dostać już w cenie 133.900 zł (160 KM, benzyna) lub 157.900 zł (160 KM, diesel). W obu przypadkach występuje tu przyjemnie działająca, dwusprzęgłowa skrzynia EDC.

Zobacz: Promocje Renault 2021. Zobacz teraz

Renault Talisman to bardzo udany samochód, który prawdopodobnie wyszedł trochę za późno. Pojawił się bowiem na rynku już wtedy, gdy klasa D zaczęła się powoli kurczyć a klienci szukali SUVów. I dzisiaj wiele osób wybierze SUVa. A przecież taki samochód jak Talisman ma wiele zalet. Jest wygodny, obszerny, zadowala się umiarkowaną ilością paliwa, oferuje bardzo wygodne wnętrze.

Dla miłośników mocy jest wersja Initiale Paris ze 190-konnym dieslem i świetnym, bardzo bogatym wyposażeniem. Zapewne będzie bardzo poszukiwanym towarem na rynku wtórnym. Ale już w podstawowej wersji ZEN Talisman oferuje sporo wyposażenia w standardzie, w tym reflektory LED, automatyczną skrzynię biegów czy dwustrefową klimatyzację. Pełne wyposażenie obejmuje:

  • felgi aluminiowe 17″
  • wyświetlacz wskaźników i zegarów 7″
  • system Easy Link 7″ z DAB, Bluetooth
  • fotele przednie z manualną regulacją wysokości
  • karta Renault Hands Free z funkcją powitalną
  • tylna kanapa dzielona 1/3-2/3 z otworem na narty
  • przegroda w bagażniku
  • złącze 12V z tyłu
  • uchwyty mocujące do zamontowania siatki zabezpieczającej bagaż
  • skórzana kierownica z regulacją wysokości i głębokości
  • tapicerka materiałowa w kolorze czarnym
  • czujnik światła i deszczu
  • tylny podłokietnik
  • oświetlenie ambientowe wnętrza
  • przykrycie części bagażowej
  • automatyczny hamulec postojowy, elektromechaniczny z funkcją Autohold
  • klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
  • szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym
  • tylna szyba podgrzewana
  • światła tylne LED
  • reflektory przednie Full LED Pure Vision
  • światła do jazdy dziennej LED
  • elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne
  • system Energy Smart Management
  • system wspomagania parkowania tył
  • system MULTI-SENSE w wersji podstawowej
  • regulator-ogranicznik prędkości
  • system ABS
  • system wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • tylne pasy bezpieczeństwa
  • system dynamicznej kontroli toru jazdy ESC z systemem Hill Assist
  • boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z przodu
  • sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa
  • system wykrywania zmęczenia kierowcy (UTA)
  • system mocowania fotelika dla dziecka Isofix na tylnych bocznych siedzeniach

To wszystko dostajemy za 133 tysiące złotych, jak pokazuje konfigurator na stronie Renault.

Przejechaliśmy Talismanami wiele tysięcy kilometrów i jest to naprawdę dobry samochód. Ma świetnie zaprojektowany przód, eleganckie linie. Silniki TCE są dynamiczne i oszczędne, bez problemu napędzają spore auto. Jeśli szukacie wygodnego samochodu dla rodziny, to może być naprawdę dobry wybór.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.4 17 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultTalisman
Udostepnij2456Tweet1535Udostepnij430
Poprzedni

DS 7 Crossback – co z nim zrobić na Tinderze? (radzi AUTO ŚWIAT)

Następny

Używany Renault Grand Scenic kontra Volkswagen, Opel i Ford. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 39-40/2021

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny

Używany Renault Grand Scenic kontra Volkswagen, Opel i Ford. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 39-40/2021

Nowy DS 3 Crossback i DS 7 Crossback w wersji Louvre. Dla miłośników sztuki

Renault Logan

Zakamuflowany Renault Logan przechodzi testy. Wygląda inaczej niż Dacia

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

21 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krzysztof - Nowa Dacia Duster Commercial już w sprzedaży. Zmiana wizerunku i ceny
  • Maciej - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Volf - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Anonimowo - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • tomy - UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Ekspert - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Ekspert zimowy - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Slawo - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • Robert - UOKiK: Citroën C4 Cpacetourer i DS 7 Crossback z filtrami cząstek stałych do serwisu
  • MIŚ - Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych


Aktualności ze świata motoryzacji

  • UOKiK: Citroën C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu
  • Silnik 2.0 blueHDi 150 KM – dopracowany, oszczędny diesel. Opinie, awaryjność, eksploatacja
  • Renault Laguna Grandtour z silnikiem 3.5 V6: „unikat na skalę europejską”
  • Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • Citroën Ami „Cross”: polska firma przerobiła model na plażowy łazik
  • Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach
  • Renault Kiger pojechał w Himalaje. 2000 kilometrów w wysokich górach by przetestować wytrzymałość samochodu
  • Dacia Duster na ratunek w górach i w czasie klęsk żywiołowych
  • UOKiK: Citroën C4 Spacetourer, C5 Aircross oraz DS 7 Crossback do serwisu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
21
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.