sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Talisman znika z polskiego rynku. Priorytetem są SUV-y

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-10-09
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
2.6k 26
19
2.2k
UDOSTĘPNIEŃ
7.4k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

Renault Talisman nie jest już dostępny na naszym rynku. Z polskiej strony producenta usunięto konfigurator oraz cennik. To koniec sedana klasy średniej. Wkrótce podobny los czeka kombi.

Renault Talisman zadebiutował w 2015 roku. Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie francuska marka zaprezentowała zarówno wersję sedan, jak i kombi. Następca Laguny musiał zmierzyć się ze zmieniającymi się trendami rynku i niestety przegrał walkę. Nie doczekał się nawet II generacji. W ubiegłym roku przeszedł jedynie drobny face lifting. Po 6 latach od debiutu Renault Talisman w wersji sedan znika z polskiego katalogu. Model można zamówić jeszcze na innych rynkach europejskich m.in. we Francji, ale jego dni są już policzone.

Zobacz jak wypadł w teście Renault Talisman Grandtour Intens

Renault tłumaczy, że segment zanika na korzyść SUV-ów i marka rozwija swoją gamę właśnie w tym kierunku. Nowości modelowe takie jak Arkana, czy Megane E-Tech Electric, dla którego zrezygnowano z sylwetki klasycznego hatchbacka na rzecz crossovera, zdają się to potwierdzać. W planach na najbliższą przyszłość jest również nowy Kadjar.

Renault Polska potwierdziło, że w ofercie pozostaje tylko wersja Grandtour. To może być ostatni moment na zakup modelu zanim również zostanie wycofany. Kombi można zamówić w trzech wersjach wyposażenia: Zen, Intens oraz Initiale Paris. Cena rozpoczyna się od 136.900 zł. W gamie znajdziemy silnik benzynowy TCe o mocy 160 KM, ale Talisman to także sposób na zamówienie auta z mocniejszym dieslem. W cenniku widnieją dwie jednostki Blue dCi o mocy 160 oraz 190 KM, wszystkie połączone z 7-biegowym automatem EDC.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 4 głosy
Ocena artykułu
Tagi: KadjarLagunaMeganeRenaultTalisman
Udostepnij893Tweet558Udostepnij156
Poprzedni

Ciekawostki motoryzacyjne sprzed 100 lat: targ samochodowy, hamulce na przednich kołach i nowe rekordy

Następny

Kiedy nowy Opel Astra zadebiutuje w Polsce?

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny
Uwe Hochgeschurtz, Opel Automobile GmbH

Kiedy nowy Opel Astra zadebiutuje w Polsce?

Nowy DS 7 Crossback: podwyżka ceny i wycofanie z oferty silnika PureTech 130

Ostatnie pożegnanie Andrzeja Drewnikowskiego, dealera marek Citroën i Peugeot, w Szczecinie

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
19 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Zebra - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
19
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.