środa, 17 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Trafic jako hipisowski kamper. Standard 5-gwiazdkowego hotelu

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-08-14
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
1.2k 13
1
1k
UDOSTĘPNIEŃ
3.5k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Amatorom relaksu w stylowym hipisowskim vanie oraz tym, którzy lubią podziwiać przyrodę z wysokości dachu, Renault prezentuje nową wizję kampera: Hippie Cavier Hotel. Koncept oparty na modelu Trafic zapewnia standard 5-gwiazdkowego hotelu podczas wypadów na łono natury: zabudowany taras na dachu, wysuwane na zewnątrz łóżko, dostawa zaopatrzenia dronem itd. Model zostanie zaprezentowany na targach caravaningu w Düsseldorfie.

Po okresie kilku powtarzających się lockdownów pragnienie ucieczki na łono natury bez obaw o nocleg staje się dziś czymś więcej niż zwykłym trendem. Kamper to po prostu wolność! Elastyczność tego sposobu podróżowania idealnie wpisuje się w wymogi sanitarne związane z pandemią COVID-19. Wybór projektantów z Renault Design padł na Nowego Renault Trafika, który świetnie nadaje się do nomadycznego stylu życia dzięki swojej przestronności, komfortowi i licznym możliwościom aranżacji wnętrza, przydatnym w każdej podróży. Ponadto wymiary pojazdu ułatwiają parkowanie i zapewniają pełną swobodę wyboru miejsca na postój.

„Hippie Caviar Hotel zrodził się z marzeń o ucieczce od codzienności i kontemplowaniu przyrody w idyllicznym otoczeniu, ze wszystkimi wygodami 5-gwiazdkowego hotelu” – powiedział Louis Morasse, dyrektor ds. designu samochodów dostawczych Renault.

Renault Trafic Kamper: na rodzinny wyjazd w czasie pandemii

Klasa premium w hipisowskim stylu

Hippie Caviar Hotel eksponuje nową stylistykę Renault Trafic z potężniejszym i bardziej wyrazistym przodem. Nadwozie składa się z przedniej kabiny w kolorze brokatowej wodnej zieleni Almond Flakes i tylnego pokoju w szarosrebrnym kolorze Anodic Silver Grey. Jego design jest inspirowany wystrojem pokojów w luksusowych hotelach i zachwyca czystością linii i bogactwem naturalnych materiałów. Deskę rozdzielczą z efektem ryflowania podkreśla ozdobna skórzana listwa.

Zastosowane materiały, takie jak szlachetne gatunki drewna, naturalne włókna (len i wełna) czy wypełnienia z pianki roślinnej nawiązują do otaczającej przyrody. Lakiery z efektem japońskiego papieru „washi” wprowadzają element nowoczesnego, architektonicznego stylu. Kolory i materiały współtworzą atmosferę optymizmu i swobody z lat 60., kiedy podróże odbywały się w otoczeniu świeżych, lecz idealnie dopasowanych kolorów, które oddziaływały wzmacniająco i relaksująco.

Dacia Sandman – sposób na praktyczny kamper w przystępnej cenie

Luksusowy pokój dla współczesnych nomadów

Hippie Caviar Hotel dysponuje kanapą, którą można z łatwością przekształcić w bardzo wygodne łóżko (o wymiarach 145 x 195 cm), ustawione wewnątrz lub na zewnątrz samochodu. W położeniu „kontemplacyjnym” otwarta klapa z płóciennymi osłonami chroni pasażerów przed złą pogodą i niedyskretnymi spojrzeniami z zewnątrz. W położeniu „cosy” kanapa i narożny fotel tworzą przytulny salonik. Zabudowany dach-taras z niskim stolikiem i dwoma składanymi oparciami pozwala obserwować z innej perspektywy otaczającą przyrodę. Na dach można wejść po teleskopowej drabince.

Jak w 5-gwiazdkowym hotelu

Hippie Caviar Hotel oferuje ekskluzywne warunki podróżowania z usługami godnymi 5-gwiazdkowego hotelu, takimi jak dostawa kontenera logistycznego (z prysznicem, sanitariatami, terminalem ładowania akumulatora itp.) do miejsca wskazanego przez klienta lub usługi typu „concierge”, które można zamówić online z dostawą na dach lub na kanapę w położeniu „kontemplacyjnym” za pomocą drona. Nie pominięto usług dodatkowych, takich jak udostępnienie rowerów. To ma być oferta kampera w 5-gwiazdkowym standardzie w czasach rosnącego zapotrzebowania na tego typu rozwiązania.

Hippie Caviar Hotel jest naszą propozycją hotelu dla współczesnych nomadów z wykorzystaniem usług mobilnych. Show-car Renault jest zapowiedzią rozmachu przyszłych projektów marki.

Renault zaprezentuje swój show-car Hippie Caviar Hotel na Salonie Samochodowym w Düsseldorfie 27 sierpnia 2021 roku, obok kampera Estafette z 1977 roku.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.3 4 głosy
Ocena artykułu
Tagi: EstafetteRenaultTrafic
Udostepnij419Tweet262Udostepnij73
Poprzedni

Renault Logan Stepway: sedan z elementami crossovera

Następny

Ile kosztuje używany Citroën C4 Picasso? Samochód dla rodziny na rynku wtórnym

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Ile kosztuje używany Citroën C4 Picasso? Samochód dla rodziny na rynku wtórnym

Jaki samochód kupić za 50 tysięcy? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 32/2021

DS 4

Lexus skopiował hasło reklamowe luksusowej marki DS Automobiles?

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Giileniek - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Aaaaaa - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Tomek - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Anonimowo - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Roman - Ile realnie spala hybrydowy DS 9 E-Tense 225 KM?
  • Mateusz - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Radek - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Saks - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Citroën DS – najbardziej komfortowy samochód świata. „Jedziesz po szutrowej drodze i tego nie czujesz”
  • Nowy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130: „dają radę te 3 cylindry”
  • Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Nowy DS 7 – polski cennik luksusowego SUV-a z Francji
  • (Nie) zdążyć przed szlabanem. Uwaga na przejazdach!
  • Poczuj się jak profesjonalny kolarz z akcesoriami AG2R Citroën Team
  • Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • Nowe Renault Mégane E-tech i Michelin na Olsztyn Green Festiwal. Ale się działo!
  • Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Twój samochód, to Opel? Poszukaj w nim rekinów!


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.