Renault związany jest ze światem filmu niemalże od swego zarania. Jednym z przejawów tego związku jest partnerstwo z Festiwalem Filmowym w Cannes. W tym roku do obsługi tej imprezy trafi nowy model, a w zasadzie model znany, ale w nowej wersji. Będzie to Renault Trafic SpaceClass. W związku z tym 70. edycja Festiwalu nabierze nowego wyrazu.
Czym jest Renault Trafic SpaceClass? To samochód z segmentu shuttle-bus, najlepsza wersja osobowego Trafic’a. Nazwa SpaceClass jest nieprzypadkowa – oznacza przestrzeń wysokiej klasy, a więc w domyśle i komfort.
„Trafic SpaceClass to zupełnie nowy produkt spełniający wymagania klientów szukających najlepszego w swojej klasie komfortu jazdy. Wybraliśmy Festiwal Filmowy w Cannes na premierę tego luksusowego samochodu, aby pokazać, że może on być skutecznie wykorzystany przez VIP-ów i podróżujących służbowo” – mówi Ashwani Gupta, starszy wiceprezes Renault-Nissan odpowiedzialny za lekkie pojazdy użytkowe.
Renault Trafic SpaceClass zapewnia dziewięciomiejscową kabinę, a modułowa konstrukcja siedzeń, które można ustawiać w dwóch, lub trzech rzędach pozwala na aż 50 kombinacji ustawienia foteli! Każdy pasażer cieszy się bardzo wysokim komfortem, na co wpływają m.in. przyciemnione tylne szyby, sterowanie klimatyzacją, indywidualne lampki LED do czytania oraz ekskluzywna skórzana tapicerka (w zależności od wersji). W wersji Signature Pack Trafic SpaceClass przekształca się w mobilne biuro z obrotowymi siedzeniami i wyjmowanym centralnym stolikiem zawierającym wiele użytecznych schowków. Wszystkie wersje Trafic’a SpaceClass są wyposażone w gniazda 220V i USB do ładowania laptopów i urządzeń elektronicznych.
Deska rozdzielcza zawiera wiele praktycznych, charakterystycznych detali, w tym pokrytą skórą kierownicę, szereg przegródek oraz chromowanych i czarno-białych wkładek. 7-calowy ekran jest wyposażony w system nawigacyjny MediaNav Evolution lub R-Link Evolution z systemem Android Auto i kamerę cofania (w zależności od wersji).
Trafic SpaceClass wyróżnia się na drodze dzięki sygnaturze świetlnej, chromowanym elementom grilla i malowanym zderzakom, a także logo SpaceClass na przednich skrzydłach. Do tego dochodzą lakier Comet Grey, liczne elementy na wysoki połysk i 17-calowe koła z efektem diamentowym (w zależności od wersji).
Trafic SpaceClass adresowany jest do klientów biznesowych, dla których komfort podróży pasażerów jest kluczowym elementem przy wyborze samochodu. Ten shuttle-bus Renault idealnie wpisuje się w potrzeby hoteli i firm prowadzących transport z dworców kolejowych, czy lotnisk. Świetnie nada się także dla taksówkarzy i firm przewozowych chcących wyróżnić się komfortowym pojazdem. Oczywiście Trafic’a SpaceClass będą mogli nabyć także klienci indywidualni, na przykład rodziny poszukujące wyjątkowej przestronności i modularności.
Renault Trafic SpaceClass zostanie wprowadzony na kluczowe rynki europejskie we wrześniu bieżącego roku.
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Renault