Renault Trafic z nowym wyglądem, kokpitem i silnikiem

2 1 577

Renault Trafic przeszedł drobny face lifting, który polegał na poprawkach wyglądu zewnętrznego i w kokpicie, zmiany zaszły także pod maską. Pojazd trafi do salonów sprzedaży we wrześniu 2019 roku.

Renault Trafic trzeciej generacji zadebiutował w roku 2014 i mimo iż pojazd wciąż prezentuje się dobrze, francuska marka zdecydowała się na delikatny face lifting. Odświeżony model zadebiutował obok nowego modelu Master, Alaskan oraz koncepcyjnych pojazdów: Kangoo Z.E. i EZ-Flex.

Styliści Renault zastosowali w Traficu podobny jak w przypadku większego brata zabieg. Delikatnie przeprojektowali maskę oraz grill, który został otoczony chromowaną listwą. Nie mogło zabraknąć także znaku rozpoznawczego Renault, czyli świateł do jazdy dziennej w kształcie litery C. W ofercie znajdą się reflektory Full LED oraz nowy matowy lakier Urban Grey.

Lifting Renault Trafic objął również wnętrze. Samochód otrzymał zmienioną deskę rozdzielczą, nowy drążek zmiany biegów, bardziej komfortowe i wytrzymałe materiały wykończeniowe oraz chromowane wstawki. W pojeździe zainstalowano także Android Auto oraz Apple CarPlay.

W zależności od wersji, Trafic pomieści ładunek na przestrzeni od 3,2 do 8,6 m3. Transportowane materiały zostały lepiej doświetlenie nowymi jaśniejszymi LED-ami. Wśród ulepszeń wymienić możemy inteligentne lusterko wsteczne z ekranem, różne opcje blokowania drzwi oraz nowy system wspomagania parkowania z przyczepą.

Pod maską znajdziemy nową wysokoprężną jednostkę dCi o pojemności 2 litrów, która zastąpi obecny 1.6-litrowy motor. Nowy Renault Trafic będzie oferowany w trzech wariantach mocy: 118 KM, 143 KM lub 168 KM. Najmocniejsze pojazdy będą dostępne z automatyczną przekładnią EDC. Według Renault, apetyt na paliwo Trafica zmniejszy się o 0,6 l/100 km.

Nowy Renault Trafic trafi do salonów sprzedaży we wrześniu 2019 roku. Face lifting dotyczy nie tylko wersji dostawczej modelu, ale także pasażerskiej – Trafic Osobowy oraz SpaceClass.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
1 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
Piotr001Grzesiek Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Grzesiek
Gość
Grzesiek

Najważniejsze że pojawi się wreszcie silnik, który powinien być tam od początku czyli 2.0 HDI. I wreszcie jakaś słuszna moc i moment. I to jeszcze w kilku wersjach mocy. A można tak było od razu. Ciekawe ilu klientów stracili przez pakowanie tam 1.6 w sumie skreslalem ten model tylko że względu na silnik. A teraz hmmm. Brał bym…

Piotr001
Gość
Piotr001

Raczej dCi niż HDi, ale zgadzam się, że 2.0 to najlepszy wybór do Trafic’a. Do Mastera niezmiennie 2.3 dCi- TOP! Od zera do blisko 300 tysięcy wyłącznie eksploatacyjna obsługa. W okolicach 250, czasem dalej- sprzęgło! Pierwszy większy wydatek. Powyżej 300 można dłubnąć w zawieszeniu- w zależności po jakich trasach się jeździ.