• Najnowsze

Renault Trucks skorzysta z w pełni elektrycznych autobusów przy przewozie swoich pracowników we Francji

2021-01-24

Peugeot e-208 Elektrycznym Biznesowym Samochodem Roku 2021

2021-02-26
Fiat Punto Cross

Nowy Fiat Punto Cross na wizualizacji. Czy tak będzie wyglądał model?

2021-02-26
Peugeot, logo, dealer

Peugeot: nowe logo, wygląd salonów dealerskich i nowa strona internetowa

2021-02-26
Peugeot 308 2021

Nowy Peugeot 308 2021 – mamy zdjęcia prezentujące konkurenta Golfa i Corolli!

2021-02-26
Citroen C4

Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie

2021-02-25
Peugeot 308

Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni

2021-02-25

Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru

2021-02-25

Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku

2021-02-25

Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!

2021-02-25

Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021

2021-02-25
piątek, 26 lutego, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault Trucks skorzysta z w pełni elektrycznych autobusów przy przewozie swoich pracowników we Francji

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2021-01-24
w Renault, Wiadomości
Czas czytania5min
51 0
0
44
UDOSTĘPNIEŃ
146
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Peugeot e-208 Elektrycznym Biznesowym Samochodem Roku 2021

Nowy Fiat Punto Cross na wizualizacji. Czy tak będzie wyglądał model?

Peugeot: nowe logo, wygląd salonów dealerskich i nowa strona internetowa

Mobilność elektryczna jest rozwijana i promowana przez Renault Trucks jako rozwiązanie w zakresie zwalczania globalnej emisji CO2 i poprawy jakości powietrza na obszarach miejskich. Od początku stycznia 2021 roku, we współpracy z firmą Faure, producent wykorzystuje w pełni elektryczne autobusy Volvo do transportu swoich pracowników między lokalizacjami w fabryce w Lyonie. Ta inicjatywa doprowadzi do oszczędności łącznie 60 ton CO2 rocznie.

Renault Trucks umiejscowił mobilność elektryczną w centrum swojej strategii działania, mającej na celu zwalczanie globalnej emisji CO2. Właśnie takie podejście do ochrony jakości powietrza Producent wcielił w swoich zakładach, co doprowadziło do inauguracji nowej linii w pełni elektrycznych autobusów do transportu pracowników między zakładami pracy w Lyonie. Od początku stycznia 2021 roku jeżdżą tam dwa autobusy elektryczne firmy Volvo Bus, wchodzącej w skład grupy Volvo, do której należy Renault Trucks.

Codziennie rano i wieczorem dwa autobusy elektryczne odbywają kursy w obie strony między węzłem transportowym na stacji Vénissieux a fabryką Renault Trucks. Autobusy przewożą również pracowników w ciągu dnia, między lokalizacjami Vénissieux i Saint-Priest. 800 pracowników, czyli mniej więcej jeden na pięciu, korzysta z tej bezpłatnej usługi transportu każdego dnia, co daje łącznie 175.000 pasażerów pokonujących 50.000 km rocznie. Korzystanie z autobusów elektrycznych pozwoli zaoszczędzić 60 ton CO2 rocznie.

Transport obsługuje firma Faure, wieloletni partner firmy Berliet, a następnie Renault Trucks w zakresie transportu pracowników, z którym Renault Trucks podpisało nową, ośmioletnią umowę partnerską. Dzięki wsparciu i prywatnym dotacjom z programu Moebus, Faure jest pierwszą francuską firmą, która nabyła w pełni elektryczne autobusy Volvo.

 

O Faure

Faure to lokalna firma przewozowa, która sprawia, że transport publiczny jest prawdziwą przyjemnością. Na codzień 1123 pracowników realizuje potrzeby lokalnej społeczności i podróżujących, organizując coś więcej niż zwykły transport: większą mobilność, połączoną i zintegrowaną z życiem codziennym. Mobilność bezpieczna, łącząca jakość obsługi i oszczędność. Każdego roku ponad 25 milionów pasażerów korzysta z usług FAURE, jeśli chodzi o przewóz osób. Więcej informacji na www.fauretransport.fr

O Moebus

Moebus to wiodący, prywatny program dotacji z programu Świadectw Oszczędności Energii (Energy Saving Certificates), który przyczynia się do zakupu autobusów elektrycznych i elektryfikacji zajezdni przez publiczne i prywatne firmy organizujące transport publiczny.

O Volvo Bus

Grupa Volvo zatrudnia we Francji około 10.000 osób w branży autobusów, autokarów, pojazdów ciężarowych, sprzętu budowlanego, silników przemysłowych, morskich oraz usług finansowych. Volvo posiada dziesięć zakładów przemysłowych i kilka ośrodków badawczo-rozwojowych we Francji. O znaczeniu francuskiej rynku świadczy fakt, że wszystkie silniki stosowane w autobusach i autokarach Volvo są produkowane w fabryce w Vénissieux, która produkuje około 50.000 silników rocznie. Trzy historyczne wartości grupy, jakość, bezpieczeństwo i szacunek dla środowiska, są podstawą rozwoju każdego nowego produktu. Od hybrydowych lub elektrycznych pojazdów miejskich po autokary turystyczne, Volvo Bus oferuje pełną gamę pojazdów, które łączą komfort i bezpieczeństwo kierowców i pasażerów z wysokimi parametrami ekologicznymi. Dodatkowo szeroki zakres usług (naprawy, obsługa serwisowa, połączone aplikacje do zarządzania flotą itp.) gwarantuje dostępność i niezawodność przez cały okres eksploatacji pojazdu.

O Renault Trucks

W oparciu o ponad stuletnie francuskie doświadczenie w zakresie samochodów ciężarowych Renault Trucks oferuje specjalistom z branży transportowej szeroką gamę usług i pojazdów (od 2,8 do 120 t) dostosowanych do celów dystrybucji lokalnej i regionalnej, budownictwa i działań długodystansowych. Pojazdy marki Renault Trucks są solidne i niezawodne, a dzięki niskiemu zużyciu paliwa wyróżnia je większa wydajność i kontrola nad kosztami operacyjnymi. Renault Trucks dystrybuuje i serwisuje swoje pojazdy poprzez sieć dilerską składającą się z ponad 1.500 punktów serwisowych na świecie. Projektowanie i montaż pojazdów marki Renault Trucks, jak również produkcja większości podzespołów odbywają się we Francji. Renault Trucks jest częścią Volvo Group, jednego z wiodących światowych producentów samochodów ciężarowych, autobusów, sprzętu budowlanego oraz układów napędowych do zastosowań morskich i przemysłowych. Grupa dostarcza również kompletnych rozwiązań w zakresie finansowania i serwisowania. Volvo Group zatrudnia 105.000 osób, dysponuje zakładami produkcyjnymi w 18 krajach i sprzedaje swoje produkty na ponad 190 rynkach. W roku 2019 przychód netto ze sprzedaży Volvo Group osiągnął 40,5 miliarda euro (432 miliardy SEK). Volvo Group to publiczna spółka z siedzibą w Göteborgu w Szwecji. Akcje firmy Volvo notowane są na giełdzie SSE w Sztokholmie.

 

 

źródło: Renault Trucks Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: RenaultRenault Trucks
Udostepnij18Tweet11Udostepnij3
Poprzedni

Citroen XM i Peugeot 605. Te niezwykłe klasyki skończą w tym roku 32 lata!

Następny

Nowy Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: pierwsza jazda w Polsce. ZDJĘCIA + FILM

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowy Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: pierwsza jazda w Polsce. ZDJĘCIA + FILM

Elektrycznym Renault Zoe przejechaliśmy zimą już ponad dwa tysiące kilometrów

Renault Megane-e

Renault Megane-e przechodzi testy. Debiut w 2021 roku

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Czerwiec 2021
Cze 04 - 06 2021

Amicale Citroën Pologne: zlot i parada klasyków nad morzem

Koszalin
Lipiec 2021
Lip 09 - 10 2021

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 11 2021

XIX Wystawa Pojazdów Zabytkowych w Tucholi

Tuchola
Lip 15 - 18 2021

XIII Zlot Citroen Oldtimer Club Polska

Sierpień 2021
Sie 26 - 29 2021

VII Ogólnopolski Zlot Dacii

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • bartekp o Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021
    • Anonimowo o Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku
    • Rajender o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Radek o Nowy Fiat Punto Cross na wizualizacji. Czy tak będzie wyglądał model?
    • Anonimowo o Nowy Citroën C5 – trzy poziomy wyposażenia, rekordowa przestronność, przedsprzedaż już od marca w niektórych krajach?
    • Zawsze o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Zawsze o Peugeot: nowe logo, wygląd salonów dealerskich i nowa strona internetowa
    • Zb. o Nowy Citroën C5 – trzy poziomy wyposażenia, rekordowa przestronność, przedsprzedaż już od marca w niektórych krajach?
    • mctk o Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Piotrek o Peugeot: nowe logo, wygląd salonów dealerskich i nowa strona internetowa


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Peugeot e-208 Elektrycznym Biznesowym Samochodem Roku 2021
    • Nowy Fiat Punto Cross na wizualizacji. Czy tak będzie wyglądał model?
    • Peugeot: nowe logo, wygląd salonów dealerskich i nowa strona internetowa
    • Nowy Peugeot 308 2021 – mamy zdjęcia prezentujące konkurenta Golfa i Corolli!
    • Tajemniczy Citroën C4 sfotografowany w Częstochowie
    • Peugeot ujawnił nowe logo! Powrót do korzeni
    • Grupa Renault i Faurecia łączą siły w dziedzinie magazynowania wodoru
    • Nowy Citroën CC24 w przygotowaniu. Rozpoczęcie produkcji w 2022 roku
    • Dacia pozostaje marką budżetową. Przystępne ceny, jeszcze lepszy stosunek kosztów do możliwości!
    • Marki francuskie w Polsce – sprzedaż w dwóch pierwszych dekadach lutego 2021


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.