Uruchamiając stronę Renault TV możecie obejrzeć materiały wideo na jednym z pięciu kanałów. Do wyboru są Live Channel, Entertainment, Autotainment, Infotainment i Motorsport. Po co to wszystko?
Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu, tłumaczy, że „Wkraczamy w erę, w której media się zmieniają. Sposób, w jaki ludzie konsumują media, jest obecnie zupełnie inny, niż to miało miejsce kiedyś”. Możliwości techniczne, jakie daje dziś Internet i szerokopasmowe łącza, pozwalają na zamieszczanie materiałów filmowych (z czego korzystamy czasem także my), które interesują Czytelników.
Renault poprzez swoją telewizję internetową zamierza przybliżyć nie tylko swoją historię, ale zaprezentować liczne nowe modele, zwrócić uwagę na wydarzenia związane z koncernem, ale też przybliżyć kulisy świata Formuły 1. Umożliwia też zaprezentowanie samochodów z przekierowaniem do właściwych stron Renault, na których Czytelnicy znajdą dokładniejsze informacje o wybranym modelu.
KG
Najnowsze komentarze