Renault uruchamia akcję „reinvent Twingo”, zapraszając uczestników do wyobrażenia sobie własnego Twingo przy użyciu sztucznej inteligencji. Z cyfrowego do rzeczywistego, Renault da następnie życie samochodowi pokazowemu bezpośrednio wynikającemu z otrzymanych projektów.
Zwinne, kompaktowe i popularne Twingo jest idealnym wcieleniem samochodów lifestylowych Renault. Rekreacyjny, zabawny, kolorowy, praktyczny, uniwersalny: zgodnie z hasłem „To do Ciebie należy wymyślenie życia, które się z nim wiąże”, każdy ma swoją wizję Twingo i swoją własną interpretację.
Dziś Renault zaprasza społeczność do wymyślenia Twingo na nowo przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). Od cyfrowego do rzeczywistego, Renault powoła do życia samochód pokazowy bezpośrednio z otrzymanych iteracji.
„Niegdyś domena technologicznej elity, sztuczna inteligencja jest teraz dostępna dla każdego za pomocą zaledwie trzech kliknięć. Ta nowa technologia jest teraz dostępna, aby rozwinąć siłę wyobraźni jednostek. Chcemy oddać hołd kultowemu Twingo, pozwalając każdemu wziąć udział w procesie twórczym. Zaprezentujemy pierwszy samochód pokazowy, który zostanie stworzony przez sztuczną i ludzką inteligencję, bezpośrednio ze wspólnych kreacji” – powiedział Arnaud BELLONI, dyrektor ds. marketingu na świecie
DARMOWE NARZĘDZIA DOSTĘPNE ONLINE
Od 1 lutego do 31 marca 2023 roku, ogół społeczeństwa jest zaproszony do tworzenia, wyobrażania sobie i ponownego wymyślania Twingo dzięki generatywnej sztucznej inteligencji narzędzi takich jak MidJourney, Stable Diffusion i Dall E. Te wysokowydajne i łatwo dostępne narzędzia do generowania obrazów mogą tworzyć wspaniałe wizualizacje na żądanie przy użyciu słów kluczowych.
Aby zgłosić swoją iterację, wystarczy opublikować swoją kreację na ulubionej platformie z hashtagiem #ReInventTwingo
RENAULT WPROWADZA NA RYNEK „RE INVENT TWINGO”
Technologia cyfrowa jest prawdziwym atutem dla przemysłu motoryzacyjnego, a Renault jest prekursorem tej nowej zmiany technologicznej na kilka sposobów (na przykład dzięki udziałowi AI w kontrolach wizualnych na skraju linii produkcyjnej, które pozwalają na większą reaktywność i poprawę jakości w fabrykach, konserwację predykcyjną lub nawet optymalizację i kontrolę zużycia energii).
Dzięki tej operacji Renault po raz kolejny potwierdza swoją pozycję, stając się pierwszym producentem samochodów, który połączył sztuczną i ludzką inteligencję przy projektowaniu samochodu pokazowego.
Najnowsze komentarze