Renault wprowadza na rynku francuskim ciekawą serię limitowaną modelu Clio IV o nazwie Trend. Auto wyróżnia się dobrym stosunkiem ceny do wyposażenia. Francuski „L’Argus” twierdzi, że to doskonała oferta w tym przedziale rynku.
Clio IV Trend bazuje na seryjnej wersji Life, ale zostało wzbogacone o parę elementów wyposażenia. Trend otrzymuje bowiem 7-calowy ekran dotykowy z systemem multimedialnym (ale bez nawigacji – system MediaNav jest opcjonalny), złącza USB i Bluetooth®, Reflektory przeciwmgielne, manualną klimatyzację, system EcoMode (nie dotyczy bazowego silnika 1.2 75 KM) i trzy zagłówki z tyłu.
Zmiany widoczne są też na zewnątrz – Clio Trend ma obudowy lusterek polakierowane w kolorze nadwozia, chromowane wykończenia na grillu i parę innych drobiazgów. Wszystkie te elementy standardowo warte są 1.600 euro, ale dopłata do wersji Trend względem odmiany Life, to jedynie 500 euro. Oznacza to korzyść dla klienta na poziomie 1.100 euro.
Samochód trafia właśnie do francuskich dealerów i jest dostępny ze wszystkimi silnikami z gamy Clio (1.2 75 KM, TCe 90 KM, dCi 75 KM oraz dCi 90 KM). Klienci mogą wybierać spośród pięciu kolorów nadwozia (Glacier Blanc, Gris Platine, Rouge Flamme, Noir Etoilé oraz Gris Cassiopée). Lakiery metalizowane wymagają dopłaty, podobnie jak wspomniany MediaNav oraz czujniki parkowania.
Ceny startują od poziomu:
– 1.2 75 KM – 14.300 euro;
– TCe 90 KM – 15.300 euro;
– dCi 75 KM – 16.800 euro;
– dCi 90 KM – 17.400 euro.
Nie trzeba chyba dodawać, że Clio rywalizuje przede wszystkim z Peugeotem 208. Na rynku francuskim auto sygnowane kroczącym lwem jest z podobnymi silnikami tańsze o ok. 550 euro od powyższych wartości (startuje od 13.750 euro), ale Clio Trend kusi zauważalnie lepszym wyposażeniem.
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze