Renault ponownie pojawia się na rynku panamskim. O powrocie francuskiej marki poinformował Jorge Portugal, wiceprezes ds. sprzedaży i operacji Renault w Ameryce Łacińskiej.
„Z wielką dumą ogłaszamy powrót Renault do Panamy, będący owocem zaangażowania naszych zespołów w Ameryce Łacińskiej” – podkreślił Portugal. Jak zaznaczył, kraj ten zajmuje „strategiczne miejsce w naszej wizji regionalnej, a ponowna obecność lokalna pozwala nam wzmocnić sieć i przybliżyć nowoczesne oraz zrównoważone rozwiązania mobilności”. Oferta Renault w Panamie obejmuje najnowsze modele: Kardian, Duster, Arkana, Austral, Koleos oraz Master. W gamie dostępne są już wersje z najnowszymi technologiami i napędem hybrydowym, a wkrótce dołączą także samochody w pełni elektryczne.

Jorge Portugal zwrócił uwagę, że sukces ten nie byłby możliwy bez wsparcia lokalnego partnera – firmy Motores Modernos. Nowy rozdział w historii Renault w Panamie został zainaugurowany otwarciem salonu o powierzchni 1.600 m² przy Alei Centenario, w dzielnicy Costa del Este. Obiekt obejmuje również centrum obsługi posprzedażnej spełniające najwyższe standardy tożsamości korporacyjnej marki.
„Tym nowym etapem potwierdzamy nasze zaangażowanie w regionie i planujemy osiągnąć znakomite rezultaty Renault w Panamie” – dodał Portugal.
W uroczystym otwarciu uczestniczyli m.in. ambasador Francji Mme Aude de Amorin, minister Felipe Chapman, minister Javier Martínez Acha oraz inni przedstawiciele władz, a wydarzenie zbiegło się z obchodami Tygodnia Francja–Panama.












