Renault postanowiło w uszczypliwy sposób wykazać swoją wyższość nad marką Tesla. Na popularnej stacji ładowania francuska marka umieściła billboard z hasłem „Nowy Renault Scenic zawstydza Teslę Model Y ceną i zasięgiem”. Interaktywna reklama wyświetla również spersonalizowane hasła wymierzone w konkurencję.
„Nowy Renault Scenic zawstydza Teslę Model Y ceną i zasięgiem” to tytuł artykułu opublikowanego przez magazyn motoryzacyjny Auto Express. Dział marketingu francuskiej marki w Wielkiej Brytanii posłużył się publikacją do promowania swojego nowego elektrycznego modelu. Hasło jest widoczne na cyfrowym billboardzie umieszczonym na popularnej stacji ładowania w Londynie. Po wykryciu Tesli, reklama zmienia zestaw treści i zaczyna żartować z konkurencyjnej marki frazami takimi jak „Prawdopodobnie jesteś dobry w czymś innym”, „To jest niezręczne”, czy „Elon-ger” odnosząc się do imienia założyciela Tesli oraz potrzeby wydłużenia zasięgu.
Jak wygląda porównanie ceny i autonomii w liczbach? Scenic E-Tech w wersji Long Range potrafi pokonać na jednym ładowaniu do 379 mil (WLTP), czyli 40 mil więcej niż Tesla Model Y i prawie 100 mil więcej niż podstawowa wersja Tesli z napędem na tylne koła. Brytyjski oddział Renault wspomina również o cenie. Wersja techno Long Range kosztuje 40.995 funtów. W porównaniu z Teslą Modelem Y francuski model jest o 5000 funtów tańszy.
Najnowsze wiadomości motoryzacyjne z kraju i ze świata
Kampania Renault Scenic E-Tech electric
Kampania została opracowana we współpracy z firmą Publicis London, wieloletnim partnerem kreatywnym Renault UK. Jest to kolejny sposób na promocję Scenica E-Tech 100% electric, który od czasu wprowadzenia na rynek pod koniec ubiegłego roku zdobył wiele nagród, w tym najwyższe wyróżnienie na europejskim rynku: Car of the Year 2024.
„Scenic to prawdziwy przełom, co jest szczególnie widoczne w artykule Auto Express, w którym uznano, że przewyższa on standardy, które od dawna stanowią punkt odniesienia w tym sektorze, w dwóch kluczowych obszarach. Ta kampania to świetny sposób na rozpowszechnienie przesłania na szeroką skalę, ponieważ jest tak samo innowacyjna i przyszłościowa, jak w 100% elektryczny Scenic E-Tech” – powiedział Lawrence Hamilton dyrektor ds. komunikacji marketingowych w Renault UK.
Scenic E-Tech jest wyposażony w silnik elektryczny o mocy 125 kW/170 KM lub 160 kW/220 KM oraz akumulator o pojemności 60 kWh lub 87 kWh, co zapewnia zasięg do 379 mil. Wersja 87 kWh jest dostępna w trzech poziomach wyposażenia – techno, esprit Alpine i iconic – podczas gdy model z akumulatorem o pojemności 60 kWh Comfort Range jest dostępny wyłącznie w wersji techno. Cena modelu na rynku brytyjskim rozpoczyna się od 37.495 funtów.
Nowy Peugeot e-3008. Ile kosztuje elektryczny SUV? Cena, wyposażenie
Najnowsze komentarze