Renault stawia na rentowność: nowe samochody będą oferowane w segmentach, gdzie można uzyskać najwyższy zysk. Producent spodziewa się w związku z tym zmniejszenia udziałów w rynku, jednak ma to poprawić kondycję finansową koncernu.
Zobacz: Renault Bigster – duży SUV
Luca de Meo potwierdził realizację tej polityki w stosunku do wszystkich rynków, na których marka jest obecna. W czasie swojej wizyty w Brazylii zapowiedział, że w najbliższych dwóch latach Renault zainwestuje w tym kraju 1,1 mld reali brazylijskich.
Zobacz: Renault Kangoo najlepsze. VAN of the year 2022
Nowa polityka sprzedażowa to m.in. wprowadzanie większych i droższych modeli. W przypadku Brazylii oraz innych krajów Ameryki Południowej będzie to m.in. Renault Bigster, duży 7-miejscowy SUV, który oferowany będzie w Europie ze znaczkiem Dacia. Bigster zostanie wprowadzony do produkcji w Brazylii w 2024 roku. Ma tu również trafić nowy Renault Kwid E-Tech, znany na Starym Kontynencie pod nazwą Dacia Spring. Brazylijski rynek może się spodziewać odnowienia gamy modeli Sandero i Logan.
Zobacz: Renault Duster z … Uzbekistanu?
Renault będzie również produkować w Brazylii nowy silnik 1.0 FLEX, zasilany benzyną lub mieszanką z alkoholem, bardzo tu popularnym bo tańszym paliwem.
https://www.youtube.com/watch?v=obfeWWD1-0o&t=62s
źródło: Autoo Brazylia
Najnowsze komentarze