Firma Renault utworzyła nowe stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji marek. Pozycję obejmie, Christian Stein, który podobnie jak wcześniej Luca de Meo, przechodzi z Seata.
Grupa Renault ogłosiła utworzenie stanowiska wiceprezesa ds. komunikacji marek. Począwszy od 15 listopada 2020 roku funkcję będzie pełnił Christian Stein. Zadaniem Christiana będzie polegało na „rozwoju komunikacji marek i produktów oraz zapewnienie spójności komunikacji między tymi markami a Grupą”. Koncern ogłosił niedawno, że zamierza podzielić Grupę na jednostki biznesowe oparte na czterech głównych markach: Renault, Dacia, Alpine oraz New Mobility.
50-letni Christian Stein od 2015 roku zajmuje stanowisko dyrektora ds. komunikacji i relacji instytucjonalnych firmy Seat. Wcześniej był dyrektorem marketingu hiszpańskiej marki. Christian Stein rozpoczął karierę w Grupie PSA w 1991 roku, gdzie zajmował stanowiska w marketingu, sprzedaży oraz w dziale finansowym.
Christian Stein jest kolejnym dyrektorem, który przechodzi z Seata do Renault. Falę transferów rozpoczął dyrektor generalny Seata, Luca de Meo, który aktualnie stoi na czele Grupy Renault. Do działu designu firma zwerbowała także Alejandro Mesonero-Romanosa, który wcześniej był szefem stylu Seata!