Renault jest najlepiej sprzedającym się francuskim producentem samochodów na świecie i marką, której talent kreatywny jest doceniany nie tylko we Francji, ale także daleko poza jej granicami.
Teraz ta kreatywność marketingowa została doceniona po raz kolejny. Renault zdobyło tytuł Najlepszego Reklamodawcy Roku 2024 podczas 20. edycji Hits d’Or, świętując doskonałość francuskiej kreatywności. To wyróżnienie jest najnowszym z listy ponad 150 międzynarodowych nagród zdobytych przez Renault w 2024 roku. Rekordowa liczba nagród, które podkreślają wysiłki marki w ciągu ostatnich czterech lat, aby ponownie zwrócić uwagę Renault i wzmocnić wizerunek marki dzięki planowi Renaulution.
Renault, Hit d’Or dla Najlepszego Reklamodawcy 2024
Przez ostatnie cztery lata zespoły marketingowe Renault i agencje partnerskie ciężko pracowały, aby unowocześnić wizerunek marki Renault, produktów i usług na całym świecie. Ich wysiłki przynoszą teraz rezultaty. 11. lutego 2025 r. Renault zostało ogłoszone Najlepszym Reklamodawcą 2024 roku podczas ceremonii Hits d’Or organizowanej przez CB News. Ta nagroda docenia najlepszych francuskich reklamodawców. Renault jest pierwszym producentem samochodów, który zdobył to prestiżowe wyróżnienie.
Sprawdź aktualną ofertę na samochody Renault w Polsce
„Otrzymanie Hit d’Or dla Najlepszego Reklamodawcy 2024 we Francji jest znaczącym dowodem uznania, który odzwierciedla wysiłki podejmowane w ciągu ostatnich czterech lat w celu unowocześnienia wizerunku naszej marki. Wraz ze wszystkimi innymi nagrodami zdobytymi w zeszłym roku, to ostatnie wyróżnienie świadczy o nieustającym wysiłku kreatywnym naszych pracowników i partnerów oraz ich niezachwianym zaangażowaniu w tworzenie skutecznych kampanii komunikacyjnych, które tworzą wartość dla marki Renault. Każdy gracz w tej przygodzie odegrał kluczową rolę w tym sukcesie: Publicis Conseil, Razorfish, Publicis Sapient, Start-Rec, OMD, Lonsdale i inni” – powiedział Arnaud Belloni, Chief Marketing Officer Renault.
Renault, najbardziej kreatywna marka pojazdów we Francji
Renault, demonstrując pełną miarę swojej kreatywności, zdobyło ponad 150 nagród w 2024 roku i 94 w 2023 roku. Kampanie komunikacyjne marki są wyjątkowe, zaprojektowane w celu budowania wizerunku marki i prezentowania jej nowych produktów i usług. Kampanie są kluczowym motorem wyników komercyjnych, dostosowanym do wszystkich regionów na całym świecie.
Ten sukces w Hits d’Or jest na szczycie imponującej listy ponad 150 międzynarodowych nagród w 2024 r., w tym prestiżowych:
– Cannes Lions: 11 nagród (2 Grand Prix, 2 złote, 4 srebrne, 3 brązowe). Ten wyjątkowy wynik sprawia, że Renault jest marką z największą liczbą nagród w branży motoryzacyjnej, z czterema kreatywnymi kampaniami o wysokiej postrzeganej wartości: Cars to work, Plug Inn, R5 is back i TimeFighters;
– Eurobest: 17 nagród dla kampanii Cars to work, R5 is back, Plug Inn i Captur Push it to the limit;
– Clio Awards (NYC-USA): 20 nagród dla kampanii Plug Inn, Human First i Roland-Garros.
Ranking Cannes Lions sprawia, że Renault jest piątą najbardziej kreatywną marką na świecie, biorąc pod uwagę wszystkie sektory działalności łącznie. Ponadto Renault zajmuje pierwsze miejsce w rankingach ustanowionych przez AdForum, które zebrało wyniki ponad 40 rankingów międzynarodowych, regionalnych, krajowych i specjalistycznych na rok 2024.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze