Renault jest głównym sponsorem turnieju Roland Garros. W czase tego prestiżowego turnieju odbędzie się publiczna preiera nowego modelu Renault Austral. To SUV, następca Kadjara.
Renault weszło we współpracę z Roland Garros po tym, jak zakończyło współpracę z Festiwalem Filmowym w Cannes. Partnerstwo w ramach prestiżowego turnieju oznacza powrót marki do świata prestiżowego a jednocześnie popularnego sportu. Tegoroczna edycja turnieju odbędzie się w dniach 22 maja 5 czerwca i zobaczymy na nim także Polaków.
Turniej tenisowy, odbywający się w paryskim Porte d’Auteuil, przyciąga co roku setki tysięcy widzów i jest transmitowany przez stacje telewizyjne oraz internetowe na całym świecie.
Renault zapewni flotę 160 pojazdów, z czego 100 to elektryczne Mégane E-Tech. Logo firmy pojawi się na siatkach pięciu głównych kortów przez cały czas trwania turnieju, od kwalifikacji do finałów. Dla widzów turnieju Renault zapropnowało car sharing, specjalny autobus RATP z lat 30-tych ubiegłego wieku, można będzie też wypożyczyć jeden z pięciu historycznych modeli, odnowionych i przystosowanych do jazdy we współczesnym ruchu.
Na turnieju pojawi się też duże stoisko Renault, na którym będzie można zobaczyć samochód elektryczny Mégane E-Tech oraz nowego SUV-a Austral. Pojawi się też nowy Renault 5 – w formie prototypu. Krótko mówiąc warto się na French Open wybrać nie tylko dla wrażeń sportowych.