Bezpośrednia transmisja przez Canal+ tego meczu ligi Top 14** była nową okazją dla Peugeota, by być z tuluzyjskim zespołem, który jest partnerem od 1996 roku.
Przed meczem, w przerwie oraz po meczu, widzowie mogli również poznać przedpremierowo na ekranach stadionu nową kampanię reklamową marki skierowaną do instytucji.
W efekcie, Peugeot wyposażył się w nowe międzynarodowe hasło – Peugeot, MOtiOn & EmOtiOn, nowe logo oraz nowy wizerunek.
Nowy lew
Nowe logo Marki które widniało na strojach graczy Stade Toulousain:
– jest trójwymiarowe dla większej nowoczesności
– uwolnione błękitne tło by lepiej wyrazić swą moc
– błękit Peugeota stał się głębszy i zawiera odtąd nową czcionkę w nazwie Marki
Peugeot jest jedyną marką oferującą mobilność globalną zawierającą samochody osobowe i użytkowe, skutery, rowery oraz szeroką ofertę usług. Obecny w 160 krajach z 10 tysiącami punktów kontaktowych, Peugeot łączy wszędzie na świecie wymagania i emocje. Siła dwustu lat inspiracji Peugeota odnawia w 2010 roku swoje linie stylu, swój wizerunek, kompletuje ofertę mobilności oraz potwierdza swoje międzynarodowe ambicje. Marka dąży do rozwoju z wprowadzeniem modeli RCZ (pojazd nieseryjny), i0n (pojazd w 100% elektryczny), 408 w Chinach oraz trzech nowych modeli w Ameryce Łacińskiej.
* najlepszy klub rugby w Europie (Wikipedia)
** francuska liga rugby, najstarsza w Europie (Wikipedia)
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze