W Niemczech rusza ciekawa akcja promocyjna pod hasłem „Peugeot Tour – Road to Electric”. Kampania z udziałem 50 dealerów marki pomoże klientom zapoznać się z elektrycznymi i hybrydowymi pojazdami spod znaku lwa.
Francuska marka chce przybliżyć niemieckim klientom swoją ofertę pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Od 14 lipca do 30 listopada 2020 roku odbędą się warsztaty dotyczące elektromobilności. „Peugeot Tour – Road to Electric” obejmie 50 salonów dealerskich w Niemczech. Klienci będą mieli okazję wysłuchać wykładów na temat napędów elektrycznych i przetestować modele: e-208, e-2008, 508 Plug in Hybrid oraz 3008 Hybrid4.
„Chcemy sprawić, by elektromobilność stała się realna dla naszych klientów. Dzięki „PEUGEOT Tour – Road to Electric” chcemy zaprezentować temat szerszemu gronu i zainspirować do korzystania z nowoczesnych napędów” – powiedział Haico van der Luyt, dyrektor zarządzający niemieckiego oddziału Peugeota.
Klienci będą mogli uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania bezpośrednio u dealerów. Aby wziąć udział w warsztatach należy zarejestrować się na stronie: www.peugeot.de/road-to-electric lub we wszystkich salonach uczestniczących w wydarzeniu.
Najnowsze komentarze