Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie DS po raz pierwszy zaprezentuje się jako odrębna marka. To ważny etap, wyznaczający początek nowy ery w historii marki, ponieważ DS pokaże w Genewie po raz pierwszy swój nowy logotyp i hasło ‘Spirit of avant-garde’. A także nowy model DS5. Od 5 do 15 marca br. goście odwiedzający salon będą mieli okazję zobaczyć na spektakularnym stoisku DS (Palexpo, pawilon nr 6), samochód koncepcyjny DIVINE DS i dwa samochody pokazowe: DS 5 Moon Dust i DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Ta ważna międzynarodowa impreza będzie dla nowej Marki Premium okazją do publicznego zaprezentowania swoich ambicji – DS chce, by samochody francuskie ponownie pojawiły się na rynku aut luksusowych.
Marka DS prezentuje dziś po raz pierwszy swój nowy logotyp, nowe hasło Marki, a także swoje najnowsze produkty i ofertę mobilnych usług. W ten sposób rozpoczyna nową erę w swojej historii – erę, której znakiem rozpoznawczym są awangardowe rozwiązania.
NOWY LOGOTYP I HASŁO NOWEJ MARKI DS
Marka DS, której oficjalna premiera miała miejsce w czerwcu 2014 r., powstała w Paryżu, podobnie jak model DS z 1955 r. W dniu dzisiejszym Marka po raz pierwszy prezentuje swoje nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni Marki. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. Z okazji genewskiego salonu marka DS zaprezentuje również swoje hasło: SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duch awangardy).
Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji DS. Odzwierciedla filozofię działania Marki, która pragnie oferować swoim klientom samochody charakteryzujące się wyjątkowym stylem i zaawansowaniem technologicznym, nacechowane wyrafinowaniem i dbałością o szczegóły, komfortowe i dynamiczne. Hasło SPIRIT OF AVANT-GARDE to także swoisty manifest postawy charakterystycznej dla Marki DS, a jednocześnie zaproszenie dla wszystkich tych, którzy podzielają jej optymistyczną wizję i mają w sobie ducha awangardy.
NOWY DS 5: UOSOBIENIE MARKI DS
Żaden inny przedmiot nie pozwala pełniej oddać hasła SPIRIT OF AVANT-GARDE niż samochód. Goście odwiedzający międzynarodowy salon samochodowy w Genewie jako pierwsi na świecie będą mieli okazję zobaczyć Nowego DS 5 – flagowy model marki DS – który wprowadza nową tożsamości stylistyczną marki. Uwagę zwraca zwłaszcza nowy przód – DS Wings – a także szereg innych nowości, dzięki którym nie mamy najmniejszej wątpliwości, że mamy przed sobą samochód DS!
Awangardowy styl, dynamiczne zachowanie, wyrafinowana estetyka i starannie dopracowane detale oraz technologie high-tech – nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli tej marki.
Istotnym elementem w samochodach klasy premium jest przód nadwozia. W przypadku nowego DS5 wyróżnia się klasą i charakterem. Zwraca uwagę bardziej pionowo ustawionym grillem z przetłoczeniami i centralnie umieszczonym logo DS – określanym jako „DS Wings”, który stanowi ukłon w stronę dawnych modeli DS – oraz reflektorami wykonanymi w technologii „DS LED Vision”.
W kabinie na kierowcę czeka stanowisko typu ‘Cockpit’, z 7-calowym ekranem dotykowym najnowszej generacji, pozwalającym uzyskać dostęp do całego wachlarza mobilnych usług. Już w chwili wprowadzenia na rynek dostępnych będzie pięć wydajnych silników, mocnych, a jednocześnie wyróżniających się wysoką sprawnością energetyczną, z emisją na poziomie 100 g/km, a nawet 90 g/km w zależności od jednostki.
Dzięki nowym atutom oraz dotychczasowym zaletom, które ukształtowały renomę marki, jak awangardowy design, widoczne w najmniejszych szczegółach wyrafinowanie i miejsce kierowcy w stylu samolotowego kokpitu, nowy DS 5 jest w pełnym tego słowa znaczeniu flagowym modelem marki DS.
DS 5 MOON DUST: SHOW-CAR, KTÓRY POKAZUJE POTENCJAŁ NOWEGO DS 5!
Matowoszary lakier zainspirowany światem lotnictwa, specjalne wykończenie chromowanych elementów… W DS 5 Moon Dust poświęcono niezwykłą uwagę każdemu elementowi, aby odpowiednio wyeksponować nowy grill modeli DS! Projektantom chodziło o więcej światła i połysku na chromowanych elementach przodu nadwozia dla uzyskania kontrastu z pozostałymi elementami wykończeniowymi, utrzymanymi w odcieniu „dark chrome”.
Ten właśnie przód z sześciokątnym, atletycznym i wyrazistym grillem DS Wings o unikalnej stylistyce, eksponuje logo DS i przyciąga wszystkie spojrzenia. Linia grilla, która podkreśla elegancki styl pojazdu, znajduje przedłużenie w dwóch świetlistych skrzydłach rysujących się we wnętrzu przednich reflektorów.
W niezwykle wyrafinowanym wnętrzu DS 5 Moon Dust kierowca może się zanurzyć w świecie, który świadczy o najwyższym mistrzostwie Marki. Wykończenie wnętrza wymagało zastosowania tradycyjnych rzemieślniczych technik rymarskich i szlachetnych materiałów. Ciemnobrązowa, woskowana skóra połączona z elementami siedzeń przypominającymi bransoletę zegarka i panele drzwi pokryte plisowanym jedwabiem, wycięte z jednego kawałka drewna ozdobne detale to tylko niektóre z materiałów, jakie możemy zobaczyć we wnętrzu DS 5 Moon Pearl, godnym największych kreatorów mody.
Model DS Moon Dust jest wyposażony w hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym.
DS 21 PALLAS ‘rocznik 2015’: UKŁON W STRONĘ HISTORII MOTORYZACJI
Kolejny “show-car”, który stanowi ukłon pod adresem historycznego modelu DS z 1955 roku: DS 21 Pallas ‘rocznik 2015’. Ten kultowy samochód, który w tym roku świętuje swoje 60-lecie, stanowi dziedzictwo, z którego Marka DS czerpie po dziś dzień. Zespół projektantów odpowiedzialny za stylistykę marki DS, kierując się pragnieniem połączenia tej spuścizny z nowoczesnością, jeszcze raz odwołał się w swoich projektach do historycznego modelu DS 21 Pallas. Owocem tych prac jest model prezentowany na salonie motoryzacyjnym w Genewie, z atramentowoniebieskim kolorem nadwozia, który nawiązuje do flagowego koloru nowego DS 5, z wnętrzem obitym skórą semianilinową “Criollo”, która przypomina najbardziej luksusowe wersje dzisiejszych modeli DS.
BOSKI DIVINE DS: PRZYSZŁOŚĆ MARKI DS
Gwiazdą genewskiego salon samochodowego jest DIVINE DS pokazujący, jak mogą wyglądać przyszłe samochody DS. Ten concept-car, zaprezentowany po raz pierwszy na salonie samochodowym w Paryżu, stanowi kwintesencję „kodu genetycznego” Marki i jej planów na przyszłość. Model, zaprojektowany i zbudowany w Paryżu, jest prawdziwym manifestem stylu, łączącym w sobie wyrafinowanie i technologię. Charakteryzuje się kompaktową sylwetką z czterema drzwiami oraz mocnym, rasowym stylem, o wyrazistej linii. Na szczególne podkreślenie zasługuje unikalne wnętrze o wyjątkowo śmiałej stylistyce. Naszpikowany nowoczesną technologią DIVINE DS otrzymał m.in. laserowe przednie reflektory i spojlery w kształcie rombu umieszczone na wysokości tylnej szyby, które unoszą się optymalizując aerodynamikę samochodu. Lusterka wsteczne zostały zastąpione kamerami, które wyświetlają obraz we wnętrzu pojazdu, a w „kokpicie” uwagę zwraca wszechobecna technologia cyfrowa…
To właśnie w DIVINE DS została po raz pierwszy zastosowana koncepcja Hypertypage – 3 wymiennych i niezwykle charakterystycznych stylizacji wnętrza, z których każda ma inny, wyrazisty charakter: ‘Paryska elegancja’, ‘Macho’ i ‘Fatal Punk’.
NOWE MOŻLIWOŚCI DOSTĘPU DO MOBILNYCH USŁUG
Samochody DS mają być z założenia zaawansowane technologicznie, toteż Marka wyposaża je w przyjazne dla użytkownika i skoncentrowane na jego potrzebach możliwości podłączenia urządzeń zewnętrznych i dostępu do usług mobilnych:
-> ekran dotykowy, który będzie dostępny we wszystkich modelach DS w pierwszym półroczu. W modelu DS 5 zainstalowano ekran najnowszej generacji z funkcjonalnością New Mirror screen, która umożliwia wyświetlenie ekranu smartfona i uzyskanie tym samym dostępu do wszystkich danych i funkcji bezpośrednio z ekranu dotykowego w samochodzie. Będzie ona dostępna już w momencie wprowadzenia samochodu do sprzedaży.
-> DS Connect Box, czyli ofertę innowacyjnych mobilnych usług, które mają spełnić oczekiwania klientów Marki w zakresie bezpieczeństwa, oszczędności czasu, niskich kosztów i komfortu. Wszystkie te usługi działają z wykorzystaniem wbudowanego modułu GPS i karty SIM.
Dostępne są cztery usługi:
Pakiet SOS & Assistance: automatyczne połączenie z numerem alarmowym lub z centrum pomocy – wystarczy nacisnąć przycisk „ SOS”.
Pakiet Monitoring: wirtualna książka przeglądów (automatyczna kontrola przebiegu i informacje o zbliżających się przeglądach) oraz raporty dotyczące eksploatacji samochodu.
Pakiet Mapping: lokalizacja samochodu, wyświetlane tras, informacje użytkowe w przypadku wynajmu pojazdu.
Pakiet Tracking: całodobowa i całoroczna lokalizacja w przypadku kradzieży.
-> Oraz najnowszą mobilną aplikację – MyDS – kompatybilną z systemami iOS/Androïd. My DS obejmuje cały zestaw funkcji: odnajdywanie miejsca, gdzie jest zaparkowany samochód, kontynuowanie trasy na piechotę aż do miejsca docelowego, przypomnienia o terminach przeglądów, dostęp do dokumentacji samochodu, itp. Jaki jest cel tych usług? DS pragnie wspierać klienta podczas jazdy i zaoferować mu intuicyjne w obsłudze i innowacyjne usługi. Zapewnia mu dostęp do wszystkich informacji dotyczących samochodu i specjalnych ofert dla klientów DS.
Zobacz nowości DS na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie – zapraszamy na stoisko DS w Pawilonie 6 (stoisko nr 6221) w dniach od 5 do 15 marca 2015.
Marka DS
Francuska marka rodem z Paryża. Oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 r. Jej celem jest powrót francuskich samochodów na rynek aut luksusowych. Marka DS, czerpiąca z tego, co najlepsze we francuskim know-how, podtrzymuje tradycje innowacyjności i elegancji stylu, odziedziczone po modelu DS z 1955 roku. Gama DS, stworzona z myślą o klientach poszukujących możliwości wyrażenia swojej osobowości, obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*. Oferuje samochody wyróżniające się wyjątkowym stylem, wyrafinowanymi detalami, szlachetnymi materiałami i zaawansowanymi technologiami, a także hybrydowym układem napędowym z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 oferowanym w DS 5. W Europie samochody marki DS można kupić w DS Store lub w salonach sieci CITROËN dysponujących oddzielną powierzchnią ekspozycyjną dla nowej marki. DS oferuje swoim klientom możliwość poszerzenia kontaktu z marką poza sam produkt dzięki ofercie ekskluzywnych usług premium i przynależności do klubu DS PRIVILÈGE. Od swojego debiutu rynkowego do dnia dzisiejszego marka sprzedała 500 tys. samochodów. www.driveDS.com
*Sprzedawane wyłącznie w Chinach
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze