Dacia niewątpliwie podąża drogą sukcesu. W ciągu czterech pierwszych miesięcy zyskała na włoskim rynku w kanale dystrybucji do klientów prywatnych 22%, gdy ten segment rynku zanotował ogólny 29-procentowy spadek!
W kwietniu Sandero było najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w tym segmencie rynku, a sprzedaż skumulowana za cztery pierwsze miesiące dała mu pierwsze miejsce wśród aut zagranicznych marek w kanale dystrybucji do klientów indywidualnych.
Nie jest to jednak jedyny sukces Dacii we Włoszech. Spring potwierdza pierwsze miejsce wśród aut elektrycznych kupowanych przez klientów indywidualnych. Duster także plasuje się w czołówce samochodów zagranicznych kupowanych przez klientów prywatnych. Duże zainteresowanie kupujących budzą samochody z fabrycznymi instalacjami LPG.
DRUGA ZAGRANICZNA MARKA NA RYNKU SAMOCHODÓW PRYWATNYCH
Dacia odnotowuje rekordowy początek 2022 roku. Na włoskim rynku samochodów kupowanych przez klientów prywatnych, który spadł o 29%, w pierwszych czterech miesiącach 2022 roku Dacia osiągnęła nadzwyczajne wyniki, które pozwalają jej zająć drugie miejsce wśród najlepiej sprzedających się marek zagranicznych we Włoszech w kanale dystrybucji do klientów prywatnych. Liczby zarejestrowane przez markę potwierdzają to zadowolenie: 22.342 rejestracje i udział w rynku na poziomie 8,36%, to prawdziwy włoski rekord dla wyników Dacii za taki okres. Marka odnotowała również wzrost o 3,5 punktu procentowego jeśli chodzi o udział w rynku w porównaniu z tym samym okresem 2021 roku.
We Włoszech Dacia jest wierna swojej podstawowej działalności, odnotowując aż 95% sprzedaży w kanale do klientów indywidualnych i po raz kolejny dowodzi, że jest marką, która gwarantuje najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku, oferując pojazdy mogące sprostać realnym potrzebom klientów.
BOHATEROWIE RYNKU PRYWATNEGO
Z 12.295 rejestracjami od początku roku, Sandero wciąż się rozwija, plasując się w wartościach bezwzględnych na trzecim miejscu na rynku samochodowym. Na rynku samochodów kupowanych przez klientów prywatnych, z liczbą rejestracji 12.028, Sandero został potwierdzony jako najlepiej sprzedający się samochód zagraniczny okresu czterech pierwszych miesięcy roku, a w kwietniu zanotowało rekordowy wynik, zajmując w ogóle pierwsze miejsce jako najlepiej sprzedający się samochód w kanale dystrybucji do klientów prywatnych z 2.644 rejestracji.
Duster nie ustępuje i utrzymuje stabilną pozycję na podium wśród najlepiej sprzedających się zagranicznych samochodów dla osób prywatnych z 8.032 rejestracjami od początku roku.
Zobacz, jak Dacia sprzedawała się w pierwszych czterech miesiącach br. w Polsce
Oczekując na zachęty na rynku prywatnych samochodów elektrycznych, Spring, pierwszy w 100% elektryczny samochód miejski w gamie Dacii, jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2022 roku z 1.498 rejestracjami.
Na rynku LPG Dacia zajmuje pozycję lidera, z 17% wzrostem w porównaniu do pierwszego kwartału 2021 roku i 40% udziałem w rynku. Oferta ECO-G, czyli z dwupaliwowym silnikiem benzyna/LPG obecnym w całej gamie aut z silnikami spalinowymi, gwarantuje bezpieczeństwo i niezawodność, łącząc łatwość obsługi, przyjemność z jazdy, redukcję emisji dwutlenku węgla i duży zasięg. Nie bez znaczenia pozostają też niższe koszty eksploatacji takiego samochodu.
„Mogę być jedynie zadowolony z doskonałych wyników osiągniętych przez markę Dacia w pierwszych czterech miesiącach 2022 roku. Modele gamy Dacia, zawsze obecne na pierwszych pozycjach rankingu sprzedaży klientom indywidualnym, oraz wdrażana nowa identyfikacja wizualna w sieci sprzedaży Dacii to tylko kilka przykładów solidności marki. Osoby prywatne wybierają nas, ponieważ w konkretny sposób odpowiadamy na realne potrzeby klientów, a wyniki mówią same za siebie, że to do ludzi trafia” – mówi Guido Tocci, dyrektor zarządzający Dacia Italia.
Sprawdź ofertę Dacii w naszym kraju.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Dacia
Najnowsze komentarze