Dacia odniosła potężny sukces praktycznie na całym świecie, choć w wielu krajach poza Europą jej samochody oferowane są pod marką Renault, znacznie lepiej tam znaną. Wszędzie doceniana jest względna prostota konstrukcji, niezawodność i znakomity stosunek jakości do ceny.
We Francji, gdzie początkowo Grupa Renault wcale nie zamierzała Dacii oferować, powstało już przeszło 100 punktów dealerskich (przeszło, bo z każdym dniem uruchamiane są następne) – do końca roku ma ich być około 120. Tylko w grudniu ma zacząć funkcjonować aż 30 nowych miejsc! Do połowy roku przyszłego planowanych jest kolejnych 30, czyli na koniec czerwca we Francji można będzie kupić Dacię w sieci 150 punktów dealerskich!
To ważne, zwłaszcza w świetle planów marki, które zakładają wprowadzenie na rynek w nadchodzącym roku dwóch modeli – MPV o nazwie Lodgy, którego wyczynowa odmiana z powodzeniem startuje w cyklu wyścigów na śniegu i lodzie, Trophée Andros, a niedługo potem niedużego vana.
Dacia Box, bo tak określa się punkty dealerskie marki we Francji, zatrudniają już około 300 sprzedawców obojga płci dedykowanych tylko i wyłącznie do obsługi sprzedaży samochodów Dacii. Grupa Renault sukcesywnie prowadzi szkolenia dla tych pracowników, aby byli wyposażeni w jak najlepszą wiedzę związaną z oferowanymi autami.
KG
zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze