Od niemal dwóch miesięcy Citroën wdraża w Polsce nową strategię sprzedaży bazującą na urealnionych cenach i praktycznym pozbyciu się rabatów na większość modeli. Jakie tego będą efekty zobaczymy pewnie dopiero pod koniec roku, bo to wszystko musi „zatrybić” i dopiero po jakimś czasie można będzie ocenić skuteczność tej polityki. Z kolei w Brazylii francuska marka z powodzeniem realizuje wsparcie sprzedaży poprzez aktywną politykę finansowania zakupu. Oto garść szczegółów.
Akcja promocyjna skupia się głównie na modelach C3, C4 Lounge, Aircross oraz C3 Picasso, które oferowane są z zerową stopą procentową przy zakupie na kredyt, ale wspierane są też luksusowe modele gamy DS oraz użytkowy Jumper.
Promocja jest skutkiem dobrych wyników handlowych osiągniętych przez Citroëna w podobny sposób w pierwszej połowie roku.
W gamie C3 proponowane są np. zerowe oprocentowanie kredytu dwunastomiesięcznego (wszystkie wersje), 24-miesięcznego (wersje Attraction i Exclusive) bądź 30-miesięcznego (wersja Tendance). Aby skorzystać z promocji trzeba wpłacić co najmniej 60% wartości wybranego samochodu.
W przypadku odmiany Attraction możliwe jest dodatkowo wybranie stałej raty w wysokości 489 reali. Taka wersja wyposażona jest standardowo m.in. w klimatyzację, wspomaganie układu kierowniczego, czołowe poduszki powietrzne, ABS+EBD, 15-calowe alufelgi, światła LED do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane lusterka, elektrycznie sterowane szyby w czterech drzwiach z systemem antyprzytrzaskowym, czy radioodtwarzacz CD ze sterowaniem przy kierownicy.
Sedan C4 Lounge ceniony za przestronność i komfort, również oferowany jest z kredytem 0% pod warunkiem wpłacenia co najmniej połowy wartości samochodu. Resztę można rozłożyć na 12 lub 24 raty miesięczne. Dla przykładu Citroën C4 Lounge Tendance THP Flex 173 KM z sekwencyjną automatyczną sześciobiegową skrzynią przy wpłaceniu 50% wartości resztę można rozłożyć na 24 raty po 1.806,98 reali miesięcznie. Standardem w tej wersji są m.in. skórzana tapicerka, centrum multimedialne z odtwarzaczami CD/mp3, 7-calowym kolorowym ekranem i nawigacją satelitarną oraz sterowaniem przy kierownicy, ESP, ASR, automatyczne światła i wycieraczki z prędkością zależną od intensywności opadów i wiele innych elementów wyposażenia.
Z kolei C4 Lounge 2.0 Tendance z automatyczną skrzynią, nawigacją, systemem audio i paroma innymi bajerami kosztuje, nie licząc pierwszej wpłaty w wysokości 50% wartości auta, 24 x 1.674,25 reali.
Citroëna C3 Picasso i Citroëna Aircross można kupić z oprocentowaniem od 0% (przy wpłacie 60% wartości i rozłożeniu reszty na 36 rat) do 0,99%. To chętnie wybierane przez Brazylijczyków modele wyróżniające się komfortem, technologiami i przestronnością. Duży rozstaw osi (2.540 mm) pozwolił na wygospodarowanie nie tylko sporej ilości miejsca dla pasażerów, ale i 403-litrowego bagażnika (wg normy VDA).
Specjalne oferty czekają też na klientów zainteresowanych modelami DS3, DS4 i DS5 oraz na przedsiębiorców chcących kupić Citroëna Jumpera (w różnych wersjach, także w osobowej).
Myślę, że sukcesy sprzedaży w Brazylii są więcej, niż pewne.
KG; zdjęcia: Citroen Brasil
Najnowsze komentarze