Nowy 7-osobowy Citroën C3 Aircross został w oryginalny sposób zaprezentowany w jednym z salonów marki we Francji. To element kampanii promocyjnej modelu, która trwa w tym kraju. W Polsce SUV pojawi się w maju.
My już nowym C3 Aircrossem mieliśmy okazję pojeździć i znamy jego zalety. Jednak z ciekawością obserwujemy to co dzieje się w sieci dealerskiej, bowiem marka przykłada ogromną wagę do tych premier.
Salon Gemy w miejscowości Angers na zachodzie Francji wykazał się imponującą kreatywnością, przygotowując ekspozycję inspirowaną oficjalną kampanią reklamową nowego C3 Aircross, której głównym bohaterem jest sympatyczny niedźwiedź. Oprócz tradycyjnej prezentacji auta, zaaranżowano specjalną scenerię, w skład której weszły elementy sztucznej trawy i ziemia, odciski łap niedźwiedzia prowadzące do pojazdu, a także sama figura niedźwiedzia stojącego tuż obok auta.
Atmosferę niezwykłego pokazu podkreślały dynamiczne efekty świetlne i tajemnicze dymy, które otaczały prezentowanego Citroëna. Całość stworzyła niezwykle widowiskowy i ciekawy klimat, który zdecydowanie wyróżnił tę premierę na tle standardowych salonowych prezentacji.
Nowy Citroën C3 Aircross i Citroën ë-C3 Aircross 2025 – pierwsza jazda
Goście wydarzenia – dorośli a szczególnie dzieci – z entuzjazmem reagowali na przygotowaną oprawę, a przede wszystkim cieszyli się możliwością bezpośredniego zapoznania się z nowym modelem Citroëna. Najmłodsi szczególnie polubili niedźwiedzia, stając w kolejce do zdjęć z imponującą figurą, podczas gdy dorośli rozmawiali o zaletach tego rodzinnego, przestronnego i komfortowego samochodu.
Nowy C3 Aircross ma wiele zalet – wśród nich dużą przestrzeń w środku, 7 miejsc, wysoki komfort jazdy. Polska premiera zaplanowana jest na maj.
Najnowsze komentarze