Samochody dostawcze Renault odnoszą dalsze sukcesy w Polsce – sprzedaż w tym roku jest większa o 16,5% od sprzedaży ubiegłorocznej.
Rośnie sprzedaż Dacii – o ponad 38% wzrosła w tym roku sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych tej marki na polskim rynku.
Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych Renault i Dacia w kwietniu 2010 roku w Polsce wyniosła 2.362 auta i utrzymała poziom z ubiegłego miesiąca. Sprzedaż Dacii wyniosła 296 samochodów.
Sprzedaż modeli z gamy Renault
W kwietniu liderem sprzedaży Renault zostało Nowe Clio z wynikiem 308 sprzedanych samochodów w wersji hatchback (wzrost o ponad 1/3 w stosunku do sprzedaży z marca) oraz w wersji Grandtour (158 sprzedanych aut, czyli aż o 125% więcej niż w marcu). Sedan Fluence kontynuuje wysoki poziom sprzedaży – w kwietniu sprzedano 250 aut tego modelu.
W grupie aut dostawczych najlepiej sprzedającym się samochodem jest niezmiennie od początku roku Renault Master z wynikiem 257 sztuk. Ogólny wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Renault w okresie pierwszych czterech miesięcy tego roku w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku, wyniósł 16,5% (1.595 sprzedanych aut w 2010 roku w stosunku do 1.369 aut w roku 2009).
Sprzedaż Dacii
Sprzedaż modeli Dacii wzrosła w porównaniu do kwietnia 2009 roku o prawie 30%. Sprzedaż aut tej marki w okresie styczeń-kwiecień 2010 roku jest o ponad 38% wyższa niż w tym samym okresie roku ubiegłego. W kwietniu 55 pierwszych nabywców znalazł najnowszy SUV Dacii – Duster.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze