Renault Kwid cieszy się niesłabnącą popularnością na rynku. Klienci wykupili już ponad 3,5 mln egzemplarzy modelu.
Renault przekonuje, że model Kwid wciąż jest poważnym graczem i cały czas cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Od momentu wprowadzenia na rynek miejskiego modelu w stylu crossovera, z salonów zniknęło już ponad 3,5 mln egzemplarzy. Aktualnie w ofercie znajduje się wersja po face liftingu. Do gamy dołączyła również nowa, bardziej przystępna cenowo wersja RXL z 1-litrowym silnikiem benzynowym, który do tej pory był dostępny tylko w najwyższych wersjach wyposażenia.
„Wprowadzenie Renault Kwid na rynek pokazało jak ważną rolę pełnią Indie w ambicjach rozwoju Grupy Renault. Kwid przyczynił się do naszych postępów w tym kraju. Jesteśmy zaskoczeni wynikiem 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy i jednocześnie wdzięczni za wiarę, którą nasi klienci obdarzyli markę Renault. Kwid, który w momencie premiery był rewolucyjnym produktem pod względem wzornictwa, i innowacji, nadal jest dla nas przełomowym modelem” – powiedział Venkatram Mamillapalle, dyrektor Renault India.
W ciągu roku od wprowadzenia modelu na rynek indyjski w 2016 roku, producent rozpoczął eksport na rynki globalne. Łącznie wyeksportowano 45.300 egzemplarzy Kwida. Renault wprowadziło również wiele atrakcyjnych ofert dla klientów. Obejmują one m.in. program „Kup teraz, zapłać później”, w którym klienci mogą kupić samochód i rozpocząć spłatę po 3 miesiącach od zakupu. Z oferty można skorzystać w salonie, na stronie internetowej Renault India lub w aplikacji My Renault.
Najnowsze komentarze